Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поворозник, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-01-26T10:46:56Z
dc.date.available 2024-01-26T10:46:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Поворозник, Катерина Олександрівна. Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Поворозник Катерина Олександрівна ; наук. керівник Помиткіна Любов Віталіївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – 250 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43831
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей розвитку збалансованої часової перспективи у студентської молоді у парадигмі екзистенційного підходу. Розкрито психологічний зміст поняття «часова перспектива особистості», встановлено фактори її порушень та оптимального розвитку у студентської молоді, визначено структуру збалансованої часової перспективи та її структурні компоненти (когнітивний, ціннісно-смисловий, екзистенційно-діяльнісний). Обгрунтовано інтегральний критерій збалансованості часової перспективи та критерії її балансу на рівні кожного з компонентів. Емпірично досліджено психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді, встановлено взаємозв’язок її оптимального розвитку з екзистенційними характеристиками особистості. Обгрунтовано концептуальну модель, розроблено, апробовано й доведено ефективність корекційно-розвивальної програми розвитку збалансованої часової перспективи у студентської молоді з проявами її розбалансування. uk
dc.description.abstract The dissertation provides the study of psychological peculiarities of adolescents’ Time Perspective development in the light of the existential paradigm. The psychological contents of time perspective concept has been provided as well as the factors of its deformation and optimal development. The structure of Balanced Time Perspective has been grounded together with its structural-dynamic components (cognitive, meaning and value, existential-operational). The integral criterium for Balanced Time Perspective and the criteria for its balance at the level of each component have been described. It’s been empirically proved the peculiarities of students’ Time Perspective at the level of each component and at the integral level according to the balance criterium. It has been established the specificity of students’ Time Perspective deformation and optimal development, its balance’ interconnections with existential characteristics of an adolescent. The conceptual model and psychological-pedagogical program of students’ Balanced Time Perspective development and existential mechanisms actualization has been grounded, approved. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дисбаланс часових модусів uk
dc.subject збалансована часова перспектива uk
dc.subject суб’єктне ставлення до часу життя uk
dc.subject екзистенційний часовий центр uk
dc.subject інтеграція досвіду минулого uk
dc.subject ціннісно-смисловий масштаб часу uk
dc.subject аутентичне переживання часу uk
dc.subject time perspective modi imbalance uk
dc.subject Balanced Time Perspective uk
dc.subject subjective attitude to the time of one’s life uk
dc.subject personality existential time center uk
dc.subject past experience integration uk
dc.subject subjective involvement in the present uk
dc.subject meaning and value time scale expansion uk
dc.subject authentic life time experiencing uk
dc.title Психологічні особливості розвитку часової перспективи у студентської молоді uk
dc.title.alternative Time Perspective Development Psychological Specificity of Adolescents uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.923:159.922


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу