Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективи впровадження інклюзивного навчання для дітей з порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко, Марина
dc.contributor.author Малафей, Віра
dc.date.accessioned 2024-01-25T12:15:25Z
dc.date.available 2024-01-25T12:15:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Федоренко, М. Перспективи впровадження інклюзивного навчання для дітей з порушеннями мовлення / М. Федоренко, В. Малафей // Практична психологія в інклюзивному середовищі : Матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лютого 2019 року) / За заг. ред.: В. А. Вінс, Т. М. Кузьменко, І. М. Зозуля. – Переяслав-Хмельницький : Видавець Я. М. Домбровська, 2019. – С. 40-44. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43800
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості включення дитини з порушеннями мовлення в умови навчання в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням особливостей її психічного розвитку. Описано шляхи реалізації інклюзивної форми навчання з метою підвищення її ефективності для даної категорії дітей. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» uk
dc.subject порушення мовлення uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject загальноосвітній навчальний заклад uk
dc.title Перспективи впровадження інклюзивного навчання для дітей з порушеннями мовлення uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.263:159.922.76


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу