ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Федоренко, Марина![]() |
|
dc.contributor.author | Малафей, Віра![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-01-25T12:15:25Z | |
dc.date.available | 2024-01-25T12:15:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Федоренко, М. Перспективи впровадження інклюзивного навчання для дітей з порушеннями мовлення / М. Федоренко, В. Малафей // Практична психологія в інклюзивному середовищі : Матеріали І Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 21 лютого 2019 року) / За заг. ред.: В. А. Вінс, Т. М. Кузьменко, І. М. Зозуля. – Переяслав-Хмельницький : Видавець Я. М. Домбровська, 2019. – С. 40-44. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43800 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено особливості включення дитини з порушеннями мовлення в умови навчання в загальноосвітньому навчальному закладі з урахуванням особливостей її психічного розвитку. Описано шляхи реалізації інклюзивної форми навчання з метою підвищення її ефективності для даної категорії дітей. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | uk |
dc.subject | порушення мовлення | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | загальноосвітній навчальний заклад | uk |
dc.title | Перспективи впровадження інклюзивного навчання для дітей з порушеннями мовлення | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 376-056.263:159.922.76 |