Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сенсорна інтеграція як одна з передумов формування навичок читання у дітей з порушенням мовлення

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Козинець, Олександр Володимирович
dc.contributor.author Сіденко, Анастасія
dc.date.accessioned 2024-01-19T09:34:30Z
dc.date.available 2024-01-19T09:34:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Козинець, О. Сенсорна інтеграція як одна з передумов формування навичок читання у дітей з порушенням мовлення / О. Козинець, А. Сіденко // Гуманітарний простір науки : досвід та перспективи : матеріали ХХIX Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції (2 грудня 2020 р.) : зб. наукови праць. – Переяслав, 2020. – Вип. 29. – С. 107-111. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43615
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню проблеми використання сенсорної інтеграції в процесі навчання читанню дітей з порушеннями мовлення. Визначено поняття сенсорної інтеграції, проаналізований вплив використання сенсорної інтеграції на розвиток дітей, окреслені варіанти застосування сенсорно-інтегративної терапії в роботі з дітьми. Також запропоновано напрямки та методи використання сенсорної інтеграції як засобу навчання читанню дітей з порушеннями мовлення; охарактеризовано можливості застосування в роботі з дітьми сенсорної кімнати та сенсорної коробки як практичних варіантів застосування сенсорної терапії. uk
dc.description.abstract The article is devoted to the study of the problem of using sensory integration in the process of reading learning to children with speech disorders. The article defines the concept of sensory integration, analyzes the impact of the use of sensory integration on children's development, identifies options for the use of sensory-integrative therapy in working with children. According to the results of the research, directions and methods of using sensory integration as a means of teaching reading to children with speech disorders are proposed. The article also briefly describes the possibilities of using a sensory room and a sensory box in working with children as practical options for the use of sensory therapy. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject діти з порушеннями мовлення uk
dc.subject навчання читанню uk
dc.subject сенсорна інтеграція uk
dc.subject сенсорно-інтегративна терапія uk
dc.subject сенсорна кімната uk
dc.subject сенсорна коробка uk
dc.subject children with speech disorders uk
dc.subject reading learning uk
dc.subject sensory integration uk
dc.subject sensory-integrative therapy uk
dc.subject sensory room uk
dc.subject sensory box uk
dc.title Сенсорна інтеграція як одна з передумов формування навичок читання у дітей з порушенням мовлення uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 151.93-053.2:372


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics