Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до навчання основ методики та тренування в легкій атлетиці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кліш, І. С.
dc.contributor.author Мороз, М. С.
dc.contributor.author Митчик, О. П.
dc.date.accessioned 2024-01-10T12:41:45Z
dc.date.available 2024-01-10T12:41:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кліш, І. С. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до навчання основ методики та тренування в легкій атлетиці / І. С. Кліш, М. С. Мороз, О. П. Митчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 94. – С. 76-80. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43520
dc.description.abstract Легкоатлетичні вправи входять у програми з фізичного виховання школярів, студентів усіх типів закладів освіти, в плани тренувальної роботи з різних видів спорту. Секції з легкої атлетики займають провідне місце в діяльності колективів фізичної культури, спортивних клубів, фізкультурно-спортивних товариств. Така популярність і масовість легкої атлетики пояснюється доступністю і великою різноманітністю її видів. Саме різноманіття видів легкої атлетики і має велике прикладне та оздоровче значення, дає змогу підвищувати функціональні можливості організму людини, цілеспрямовано впливати на розвиток фізичних якостей. На сучасному етапі політика держави в галузі виховання молодого покоління націлена на підвищення культурного аспекту, що регулює взаємодію елементів відповідальних за культивування фізичного потенціалу у студентському середовищі. У даному контексті метою статті є аналіз проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів до навчання основ методики та техніки виконання легкоатлетичних видів, тренування спортсменів з метою підвищення спортивних результатів. Включення легкої атлетики до програми фізичного виховання студентів підкреслюють важливість та необхідність спрямованого використання засобів фізичної культури та спорту у професійній підготовці майбутніх фахівців. У даній статті визначені основи методики навчання легкоатлетичних видів, вправи для самостійного навчання з удосконалення результатів з бігу та стрибків у довжину, що дозволяють фахівцю швидше адаптуватися до професії. У аспекті даної проблеми у статті розглянуто облік параметрів функціонального стану нервової системи та типологічних характеристик студентів для оптимізації навчальних академічних занять за напрямом легкої атлетики. Ефективність засобів легкої атлетики у сприянні гармонійному розвитку особистості пояснюється її специфікою змагальної діяльності, глибоким різнобічним впливом на організм особистості, освоєнням життєво важливих рухових навичок та доступністю. Системно організовані заняття з легкої атлетики дозволяють студентам досягти більш стійкого позитивного приросту показників розвитку основних фізичних якостей. uk
dc.description.abstract Track-and-field exercises are included in the Physical Education programs for schoolchildren and students of all educational institutions, as well as in training plans for various sports. Athletics sections play a leading role in the activities of physical education groups, sports clubs, and sports and fitness associations. Such popularity and mass participation in athletics is due to the accessibility and wide variety of its types. The diversity of athletics is of great practical and health-improving importance, allowing us to improve the functional capabilities of the human body and to have a targeted impact on the development of physical qualities. At the present stage, the state policy in the field of education of the younger generation is aimed at enhancing the cultural aspect that regulates the interaction of elements responsible for cultivating physical potential in the student environment. In this context, the article aims to analyse the problem of professional training of future teachers to teach the basic methods and techniques of performing athletics, training athletes to improve sports results. Research methods are as follows: analysis, synthesis, and generalisation. The inclusion of athletics in the Physical Education program of students emphasises the importance and necessity of targeted use of physical culture and sports in the professional training of future specialists. This article defines the basics of the methodology of teaching athletics exercises for self-study to improve results in running and long jumps, which allows a specialist to adapt to the profession. In the aspect of this problem, the article considers the accounting of parameters of the functional state of the nervous system and typological characteristics of students to optimise academic training in athletics. The effectiveness of athletics in promoting the harmonious development of the individual is explained by its specificity of competitive activity, deep versatile impact on the individual's body, master vital motor skills and accessibility. Systematically organised athletics classes allow students to achieve a more sustainable positive increase in developing essential physical qualities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject фізична підготовка uk
dc.subject легка атлетика uk
dc.subject фізичні вправи uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури uk
dc.subject physical training uk
dc.subject athletics uk
dc.subject physical exercises uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future teachers of physical culture uk
dc.title Особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до навчання основ методики та тренування в легкій атлетиці uk
dc.title.alternative Peculiarities of professional training of future physical culture teachers for learning the basics of the methodology and training in athletics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.2.016 : 796.2
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.94.15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу