Стаття присвячена вивченню та аналізу методологічних підходів до забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах неперервності освітнього процесу. В дослідженні розглядаються сучасні тенденції в галузі іншомовної освіти, їх вплив на формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов у контексті неперервності, а також окреслюються ключові методологічні підходи: компетентнісний, системний, діяльнісний, особистісно зорієнтований, комунікативний, культурологічний, аксіологічний, акмеологічний. Представлені методологічні підходи спрямовані на оптимізацію процесу навчання та підготовки кваліфікованих педагогічних кадрів для сучасної системи освіти. Аналіз цих підходів у контексті неперервної освіти дозволяє визначити ефективні стратегії навчання та підготовки, спрямовані на підвищення якості освіти й адаптацію майбутніх учителів іноземних мов до вимог сучасного освітнього середовища.
Зокрема, розглядаються переваги й можливі виклики у ході використання кожного із цих підходів у сучасних умовах неперервного навчання та підготовки фахівців з іноземних мов. Автор статті характеризує особливості методологічних підходів, пояснює їх вплив на формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов. Дослідження спрямоване на краще розуміння та оптимізацію освітнього процесу, що є значимим для підготовки висококваліфікованих учителів іноземних мов, здатних працювати професійно і творчо в умовах сучасного освітнього середовища. Увага акцентується на особливостях організації неперервної професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов, які є необхідними для формування висококваліфікованих фахівців, конкурентоздатних на сучасному освітньому ринку. Представлені матеріали є важливим джерелом інформації для педагогів, дослідників і всіх тих, хто зацікавлений у поліпшенні процесу навчання іноземних мов. Результати дослідження можуть бути корисними для вітчизняних освітніх установ, а їх використання сприятиме вдосконаленню системи професійної підготовки вчителів іноземних мов у різних закладах освіти.
The article is devoted to the study and analysis of methodological approaches to ensuring the professional training of future teachers of foreign languages in the conditions of the continuity of the educational process. The work examines modern trends in the field of foreign language education and their influence on the formation of foreign language professional competences of future foreign language teachers in the context of continuity, and also discusses key methodological approaches, such as competence, system, activity, personality-oriented, communicative, cultural; axiological, acmeological. The presented methodological approaches are aimed at optimizing the process of learning and training of qualified pedagogical personnel for the modern education system. Analysis of these approaches in the context of continuity of education allows to determine effective strategies of training and training aimed at improving the quality of education and adapting future teachers to the requirements of the modern educational environment.
In particular, the advantages and possible challenges of using each of these approaches in modern conditions of continuous education and training of specialists in foreign language education are considered. The author of the article presents an interpretation of the features of each approach and its impact on the formation of professional competencies of the future foreign language teacher. This article contributes to a better understanding and optimization of the learning process, which is critical for training highly qualified foreign language teachers in today's educational environment. Within the framework of the presented research, attention is focused on the features of the organization of continuous professional training of future foreign language teachers, which are necessary for training highly qualified and competitive in the modern educational market. The presented materials become an important source of information for teachers, researchers and all those who are interested in improving the process of learning foreign languages in the modern world. The results of this study can be useful for Ukrainian educational institutions and help improve the system of professional training of foreign language teachers in various educational institutions.