Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Феномен громадянської освіти в умовах інформаційної війни: соціально-філософський аналіз

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Іванець, Наталія Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-12-26T09:41:40Z
dc.date.available 2023-12-26T09:41:40Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Іванець, Наталія Вікторівна. Феномен громадянської освіти в умовах інформаційної війни: соціально-філософський аналіз : дис. … доктора філософії : 033 – Філософія / Іванець, Наталія Вікторівна ; наук. керівник Терепищий Сергій Олександрович ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 216 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43393
dc.description.abstract Здійснено соціально-філософський аналіз освітнього процесу, акцентуючи на його ролі у формуванні цінностей та чеснот, що виходить за рамки звичайного педагогічного дискурсу, що вносить вагомий вклад у глибоке філософське осмислення громадянської освіти та її значення в сучасному суспільстві. Дослідження охоплює метафізичні аспекти освіти, розглядаючи питання буття, цінностей, істини, та їхній вплив на особистість і суспільство. Робота висвітлює принципи удосконалення громадянської освіти в Україні, в контексті реформ «Нової української школи», включаючи двофазний підхід, що враховує як передачу знань, так і формування цінностей. Розглядаються також філософські аспекти громадянського виховання у професійній та вищій освіті, з акцентом на розвиток критичного мислення, космополітизму, та важливість глобального громадянства для демократичної особистості. uk
dc.description.abstract A socio-philosophical analysis of the educational process was carried out, emphasizing its role in the formation of values and virtues, which goes beyond the usual pedagogical discourse and significantly contributes to a deep philosophical understanding of civic education and its importance in modern society. The study covers the metaphysical aspects of education, considering issues of being, values, truth, and their impact on the individual and society. The work highlights the principles of improving civic education in Ukraine in the context of the «New Ukrainian School» reforms, including a two-phase approach that considers both the transfer of knowledge and the formation of values. Philosophical aspects of civic education in professional and higher education are also considered, emphasizing the development of critical thinking, cosmopolitanism, and the importance of global citizenship for a democratic personality. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject громадянська освіта uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject цінності uk
dc.subject демократія uk
dc.subject людина uk
dc.subject освіта uk
dc.subject держава uk
dc.subject інформаційна війна uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject civic education uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject values uk
dc.subject democracy uk
dc.subject man uk
dc.subject education uk
dc.subject state uk
dc.subject information war uk
dc.subject media literacy uk
dc.title Феномен громадянської освіти в умовах інформаційної війни: соціально-філософський аналіз uk
dc.title.alternative The phenomenon of civic education in the conditions of information warfare: socio-philosophical analysis uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 1:172.12:124.5:167(043.5)


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics