Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Феномен корейської хвилі як прояв метамодерної ювеналізації культури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Осадча, Лариса Василівна
dc.date.accessioned 2023-12-20T19:41:22Z
dc.date.available 2023-12-20T19:41:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Осадча, Л. В. Феномен корейської хвилі як прояв метамодерної ювеналізації культури / Л. В. Осадча // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 1. – С. 37-39. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43342
dc.description.abstract У статті розглядається феномен пощирення популярності «корейської хвилі» у сучасній глобалізованій культурі. Виділено такі риси корейської популярної культури, як візуальна естетичність, романтизм, наявність подвійного коду – іманентної культурному продуктові програми просування південнокорейського історичного та ціннісного наративу на Заході. Запропоновано припущення про інструменталізацію «корейської хвилі» з метою поступового витіснення архетипу Чужого архетипом Свого для європейського глядача. Підкреслено «штучний», постіндустріальний характер «корейської хвилі», в основі якої стоїть виробництво культурних артефактів за жорсткими технологічними стандартами. Запропоновано метамодернізм як перспективну оптику концептуалізації феномену «корейської хвилі» у її несумісності з постмодернізмом: якщо постмодерну притаманний ліберальний цинізм та культурна втома, то корейську хвилю можна пояснити лише у світлі тенденції «нової щирості». uk
dc.description.abstract The article studies the phenomenon of the growing popularity of the “Korean wave” in modern globalized culture. The author highlights the following features of Korean popular culture, i.e., visual aesthetics, romanticism, a double code – the program promoting South Korean historical and value narrative in the West immanent in the cultural product. Assumptions have been made about the instrumentalization of the “Korean wave” to gradually displace the archetype of the Alien by the archetype of Own for the European audience. The “artificial”, post-industrial nature of the “Korean wave”, which is based on the production of cultural artifacts according to strict technological standards, is emphasized. Metamodernism is put forward as a promising optics of conceptualizing the phenomenon of the “Korean wave” in its incompatibility with postmodernism: if postmodernism is characterized by liberal cynicism and cultural fatigue, the Korean wave can be interpreted only in light of the trend of “new sincerity”. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject корейська хвиля uk
dc.subject метамодерн uk
dc.subject ювеналізація uk
dc.subject нова щирість uk
dc.subject молодіжна аудиторія uk
dc.subject фандом uk
dc.subject Korean wave uk
dc.subject metamodern uk
dc.subject juvenilization uk
dc.subject new sincerity uk
dc.subject youth audience uk
dc.subject fandom uk
dc.title Феномен корейської хвилі як прояв метамодерної ювеналізації культури uk
dc.title.alternative The phenomenon of the Кorean wave as a manifestation of metamodern culture juvenilization uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 141.78+7.038.6(519.5)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.12


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics