Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Епістема “візуальності” в когнітивних та навчальних практиках

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Алла Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-12-20T18:40:31Z
dc.date.available 2023-12-20T18:40:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравченко, А. А. Епістема “візуальності” в когнітивних та навчальних практиках / А. А. Кравченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 45 (7-9). – С. 7-19. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43328
dc.description.abstract Актуальність способів пізнання нової, інформаційно-цифрової реальності обумовлена появою візуальності, або сфери бачення. Відео, фотографії, графіка та інші візуальні елементи використовуються як основний спосіб комунікації та навчання. Розуміння та аналіз візуальної інформації стає ключовим навичкою для інтелектуального і соціального розвитку. Тому набуває актуальності науковий аналіз проблем формування візуальної культури. Пізнавальна діяльність розширює інструментарій власних практик та поряд з аналітичною, герменевтичною і феноменологічною, когнітивною практи-ками продуктивного пізнання світу ставить завдання включення в нього візуальної парадигми. Виникає необхідність наукового осмислення питань включення та застосування візуальних практик в освітньому та науковому процесі. uk
dc.description.abstract The relevance of ways of knowing the new, information-digital reality is due to the emergence of visuality or the sphere of vision. Video, photos, graphics, and other visual elements are used as the primary mode of communication and learning. Understanding and analysing visual information is becoming a key skill for intellectual and social development. As a result, a scientific analysis of the problems of visual culture formation is becoming increasingly important. Cognitive activity expands the toolkit of its own practices and along with analytical, hermeneutic, and phenomenological, cognitive practices of productive cognition of the world poses the task of including the visual paradigm. There is a need for scholarly reflection on the inclusion and application of visual practices in the teaching and learning process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject візуальна культура uk
dc.subject візуальна грамотність uk
dc.subject візуальне мислення uk
dc.subject епістемологія uk
dc.subject освіта uk
dc.subject наука uk
dc.subject сприйняття uk
dc.subject інформація uk
dc.subject знання uk
dc.subject visual culture uk
dc.subject visual literacy uk
dc.subject visual thinking uk
dc.subject epistemology uk
dc.subject education uk
dc.subject science uk
dc.subject perception uk
dc.subject information uk
dc.subject knowledge uk
dc.title Епістема “візуальності” в когнітивних та навчальних практиках uk
dc.title.alternative The episteme of “Visuality” in cognitive and educational practices uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 165.378
dc.identifier.doi 10.33930/ed.2019.5007.45(7-9)-1


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу