Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проєкт «Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ»: промоція діяльності молодіжного арт-простору в реаліях 2020 року

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфімова, Анна Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-12-19T10:51:42Z
dc.date.available 2023-12-19T10:51:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Єфімова, А. В. Проєкт «Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ»: промоція діяльності молодіжного арт-простору в реаліях 2020 року / А. В. Єфімова // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 1. – С. 20-22. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43323
dc.description.abstract Стаття висвітлює діяльність галереї Львівської національної академії мистецтв як новітнього мистецького простору, що має на меті акумулювання творчих зусиль та ініціатив молодого покоління українських митців. Підкреслено міжінституційний та міждисциплінарний характер галереї, що стає місцем реалізації численних творчих проєктів: перформансів, музичних презентацій, поетичних вечорів тощо. Виділено напрямок роботи з кінцевим споживачем культурного продукту як стратегічний та значущий для даного майданчику. Висвітлено конкретні ініціативи з реалізації комунікацій з реципієнтом сучасної української культури. Описано контекст та особливості роботи галереї в умовах карантинних обмежень. Спостережено позитивну динаміку роботи різноманітних ініціатив галереї в умовах карантину, що свідчить про невичерпний адаптивний потенціал сучасної мистецької інституції відносно зовнішніх соціальних умов. uk
dc.description.abstract The article covers the activity of the gallery of Lviv National Academy of Arts as modern art space which seeks accumulating creative efforts and initiatives of the young generation of Ukrainian artists. It is emphasized the interinstitutional and inter-disciplinary nature of the gallery, which becomes the place for the realization of numerous creative projects: performances, musical presentations, poetic evenings, etc. The author elucidates the focus area with the final consumer of the cultural product as strategic and significant for this site. Specific initiatives for the implementation of communications with the recipient of modern Ukrainian culture are highlighted. The article renders the context and particularities of the gallery’s work under the quarantine restrictions. It is observed the positive dynamics of the work of different gallery initiatives in the quarantine, which confirms the inexhaustible adaptive potential of the modern art institution in relation to external social conditions. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject арт-простір uk
dc.subject інституція uk
dc.subject кампанія uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject галерея uk
dc.subject простір uk
dc.subject активність uk
dc.subject art space uk
dc.subject institution uk
dc.subject campaign uk
dc.subject project uk
dc.subject gallery uk
dc.subject space uk
dc.subject activity uk
dc.title Проєкт «Комунікаційна кампанія галереї ЛНАМ»: промоція діяльності молодіжного арт-простору в реаліях 2020 року uk
dc.title.alternative Project “Communication campaign of the LNAA gallery”: promotion of the activity of youth art space in the 2020 realities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 069:7"2020"(098.3)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу