Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Зростання цифрової нерівності в освіті як наслідок «Коронакризи»

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чайка, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2023-12-19T08:35:38Z
dc.date.available 2023-12-19T08:35:38Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чайка, І. Ю. Зростання цифрової нерівності в освіті як наслідок «Коронакризи» / І. Ю. Чайка // Культурологічний альманах / МОН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Випуск 2. – С. 45-47. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43317
dc.description.abstract Проаналізовано новий феномен під назвою цифрової нерівності, що зумовлено неоднаковою доступністю до інформаційно-технологічних технологій. Авторкою розглянуто становлення цього поняття та феномена – від першої згадки в доповіді міністерства США 1999 року та офіційного визнання у 2000 році в Окінавській хартії до сьогодення. Підкреслено, що однією з основних проблем, які спричиняє цифрова нерівність є маргіналізація молоді. Це пояснюється тим, що в разі відсутності доступу до сучасної освіти молоді люди втрачають можливість на кваліфіковану роботу. Авторкою стверджується про зростання цифрової нерівності внаслідок пандемії коронавірусу. Необхідність дистанційного навчання передбачає готовність всіх суб’єктів освітнього процесу до такого формату роботи, але насправді існує значна частина неготових до таких нововведень. На основі відкритих даних авторка розглядає країни Центральної та Південної Америки, Африки, які практично не охоплені Інтернетом. Окремо розглянуто український контекст цього питання, адже в країні залишається гострим питання доступу учнів із малозабезпечених родин до дистанційного навчання. uk
dc.description.abstract The article analyses a new phenomenon called the digital divide, which is caused by unequal access to IT technologies. The author considers the formation of the relevant concept and phenomenon – from the first mention in the report of the US Ministry in 1999 and official recognition by the Okinawa Charter in 2000 to the present. It is highlighted that youth marginalization is one of the central problems which drive the digital divide. This is due to the fact that in the absence of access to modern education, young people lose the opportunity for qualified work. The author states that digital inequality is growing due to the coronavirus pandemic. The need for distance learning implies the readiness of all subjects of the educational process for the specific format of work. However, in practice, many people are not ready for such innovations. Based on open data, the author analyses the countries of Central and South America, and Africa, which are virtually not covered by the Internet. The Ukrainian context is considered separately, as the issue of access of students from low-income families to distance learning remains acute in the country. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject інформаційне суспільство uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject цифрова нерівність uk
dc.subject освіта uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject information society uk
dc.subject information technologies uk
dc.subject digital divide uk
dc.subject education uk
dc.subject distance learning uk
dc.title Зростання цифрової нерівності в освіті як наслідок «Коронакризи» uk
dc.title.alternative Growing digital divide in education as a consequence of “Coronacrisis” uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 004-021.23]-026.23:37:578.834-022.327
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.13


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics