На основі результатів дослідження, проведеного серед здобувачів вищої осві-ти спеціальності 013 «Початкова освіта», у статті аналізується стан використання здо-ров’язбережувальних технологій в практичній підготовці майбутнього вчителя початкової школи під час воєнного стану. Здійснено спробу поєднання теоретичних понять здоров’язбе-режувальної спрямованості з метою їх взаємного підкріплення в практичній діяльності май-бутнього вчителя початкової школи. Встановлено, що переважна більшість опитуваних (77%) є зацікавленими у власному здоров’язбереженні та у збереженні здоров’я своїх учнів.З’ясовано у дослідженні, які із здоров’язбережувальних технологій є найбільш актуальні та вживані у практичній діяльності студента та обґрунтовано їх використання, а саме різно-види арт-терапії: квілінг, мандалотерапія, казкотерапія; піскова терапія та участь у про-єкті «Кімната терапії іграшкою».Підтверджено, що найбільшим потенціалом для успішного впровадження здоров’язбере-жувальних технологій в освітній процес НУШ є діяльність вчителя початкової школи зі здо-ров’язбереження, заснована на високому рівні відповідальності та сформованості власної здоров’язбережувальної компетентності особистості вчителя, що передбачає обґрунтовану позитивну оцінку реалій сьогодення, свідомого виконання громадянських обов’язків педагога та активної позиції адміністрації закладу освіти щодо створення здоров’язбережувального середовища в закладі освіти; співпраця вчителя з практичним психологом, який активно буде включений в роботу з дітьми та вчителями. Студентами під час освітнього процесу учням були запропоновані вправи, які використовують у стані постійного стресу та можуть дава-ти позитивний результат при нормалізації психологічного стану особистості. В дослідженні виявлені фактори (зовнішні і внутрішні), що спричиняють ряд труднощів в роботі вчителя початкової школи під час війни, а в нашому дослідженні – студента. Сконцентрована увага на традиційних технологіях здоров’язбереження, що є найбільш вживаними та уникають питан-ня застосування авторських здоров’язбережувальних технологій
Based on the results of a study conducted among higher education students majoring in 013 «Primary Education», the article analyses the state of use of health-saving technologies in the practical training of future primary school teachers during martial law. An attempt has been made to combine theoretical concepts of health-saving orientation in order to mutually reinforce them in the practical activities of a future primary school teacher. It has been established that the vast majority of respondents (77 %) are interested in their own health and in preserving the health of their pupils.The study found out which of the health-saving technologies are the most relevant and used in the student’s practical activities and substantiated their use, namely, types of art therapy: quilling, man-dalorian therapy, fairy tale therapy; sand therapy and participation in the Toy Therapy Room project.It has been confirmed that the greatest potential for the successful implementation of health-sav-ing technologies in the educational process of the NUS is the activity of the primary school teacher on health protection, based on a high level of responsibility and the formation of the teacher’s own health-saving competence, which provides a well-founded positive assessment of the realities of today, conscious fulfilment of the teacher’s civic duties and an active position of the administration of the educational institution to create a health-saving environment in the educational institution; coopera-tion of the teacher with a practical psychologist who will be actively involved in the work with children and teachers. During the educational process, the students were offered exercises that are used in a state of constant stress and can give a positive result in normalising the psychological state of the in-dividual. The study identified factors (external and internal) that cause a number of difficulties in the work of a primary school teacher during the war, and in our study – of a student. Attention is focused on traditional health technologies, which are the most commonly used and avoid the issue of applying proprietary health technologies.