Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Глухівський учительський інститут: філософські засади заснування та функціонування

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гриценко, Андрій Петрович
dc.contributor.author Колієнко, Анжеліка Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-11-23T13:57:09Z
dc.date.available 2023-11-23T13:57:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гриценко, А. П. Глухівський учительський інститут: філософські засади заснування та функціонування / А. П. Гриценко, А. А. Колієнко // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 2. – С. 157-162. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43037
dc.description.abstract У статті з’ясовані основні відмінності між філософією освіти і науки. Висвітлено загальний сенс педагогічної освіти, основну мету, завдання. Детально проаналізовано заснування перших закладів підготовки майбутніх учителів на теренах України ХІХ – початку ХХст. (Глухівського, Феодосійського).Комплексно розглянуті різні аспекти діяльності згаданого педагогічного закладу освіти (навчальний термін; число студентів; дисципліни; контролі знань та інше). Окреслено фахову підготовку майбутніх учителів, зокрема становлення їх професійної майстерності через тодішні форми і методи навчання, а також початок впровадження та використання інформаційних ресурсів у освітню практику для предметів гуманітарного циклу. Охарактеризовано повсякденність вихованців інституту (умови проживання, графік навчання, розподіл бюджетних коштів установи). Вивчено рівень життя викладачів Глухівського вчительського інституту (1874–1917рр.). Обґрунтовано головні проблеми підготовки майбутніх педагогічних кадрів. Проаналізовано Статут 1920р. Глухівського педа-гогічного інституту (загальні положення, структурні підрозділи, обов’язкові та вибіркові предмети). Враховано причини ліквідації 1924р. вищезазначеної установи за архівними матеріалами Ніжинського фонду. uk
dc.description.abstract The article clarifies the main differences between the philosophy of education and science. The general meaning of pedagogic education, the main goal, tasks are highlighted. The establishment of the first training institutions for future teachers in Ukraine in the 19th and early 20th centuries is analyzed in detail. (Glukhivskyi, Feodosiskyi). Various aspects of the activity of the mentioned educational institution are comprehensively considered (academic term; number of students; disciplines; knowledge control,etc.). The professional training of future teachers is outlined, in particular, the formation of their professional skills through the then forms and methods of education, as well as the beginning of the introduction and use of information resources in educational practice for subjects of the humanitarian cycle. The everyday life of the institute’s pupils is characterized (living conditions, study schedule, distribution of the institution’s budget funds). The standard of living of the teachers of the Glukhiv Teachers’ Institute (1874–1917) was studied. The main problems of training future teaching staff are substantiated. The 1920 Statute of the Glukhiv Pedagogical Institute was analyzed (general provisions, structural subdivisions, compulsory and optional subjects). The reasons forthe liquidation of the above-mentioned institution in 1924 are taken into account according to the archival materials of the Nizhyn Foundation. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject Глухівський учительський інститут uk
dc.subject філософія освіти uk
dc.subject студенти uk
dc.subject викладачі uk
dc.subject фахова підготовка uk
dc.subject Glukhiv Teacher’s Institute uk
dc.subject philosophy of education uk
dc.subject students uk
dc.subject teachers uk
dc.subject professional training uk
dc.title Глухівський учительський інститут: філософські засади заснування та функціонування uk
dc.title.alternative Glukhiv teaching institute: philosophical principles of foundation and functioning uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 101.1/930.1:(304.2+378.4+316.4)
dc.identifier.doi DOI https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.2.21


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics