Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Командна взаємодія як важлива складова професійно- педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури в початковій школі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ящук, С. М.
dc.date.accessioned 2023-11-21T09:05:01Z
dc.date.available 2023-11-21T09:05:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ящук, С. М. Командна взаємодія як важлива складова професійно- педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури в початковій школі / С. М. Ящук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2023. – Випуск СLV (155). – С. 158-165. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42990
dc.description.abstract У статті розкривається сутність та змістове наповнення поняття командної взаємодії учнів початкової школи в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності як важливої складової професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час фахової підготовки у закладах вищої освіти. За результатами дослідження зʼясовано, що командна взаємодія учнів початкової школи в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності є сукупністю ігрових ситуацій, готовність якої залежить від правильної організації роботи в команді шляхом вмілого вирішення проблемних ситуації, мінімізації негативних аспектів вчителем, адаптуючи свій підхід до визначення завдань для команд та їх оцінювання; важливим компонентом успішної організації команди є розуміння моделі команди, яка буде найбільш ефективною в конкретній ситуації з метою доцільного планування та чіткого окреслення очікуваних результатів. uk
dc.description.abstract The article reveals the essence and content of the concept of team interaction of primary school students in the process of physical culture and health activities as an important component of the professional and pedagogical competence of the future teacher of physical culture during professional training in institutions of higher education. According to the results of the study, it was found that the team interaction of elementary school students in the process of physical culture and health activities is a set of game situations, the readiness of which depends on the correct organization of teamwork by skillfully solving problem situations, minimizing negative aspects by the teacher, adapting his approach to defining tasks for teams and their assessment; an important component of successful team organization is understanding the team model that will be most effective in a specific situation in order to plan appropriately and clearly outline expected results. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject командна взаємодія uk
dc.subject ігрова діяльність uk
dc.subject учні початкової школи uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject фізкультурно-оздоровча діяльність uk
dc.subject team interaction uk
dc.subject game activity uk
dc.subject primary school students uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject physical culture and recreational activity uk
dc.title Командна взаємодія як важлива складова професійно- педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури в початковій школі uk
dc.title.alternative Team interaction as an important component of the professional and pedagogical competence of the future physical education teacher in primary school uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.3.091.12.011.3-051]:796
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.20


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics