У статті розкривається сутність та змістове наповнення поняття командної взаємодії
учнів початкової школи в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності як важливої складової професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час фахової підготовки у закладах вищої освіти. За результатами дослідження зʼясовано, що командна взаємодія учнів початкової школи в процесі фізкультурно-оздоровчої діяльності є сукупністю ігрових ситуацій, готовність якої
залежить від правильної організації роботи в команді шляхом вмілого вирішення проблемних ситуації, мінімізації негативних аспектів вчителем, адаптуючи свій підхід до визначення завдань для команд та їх оцінювання; важливим компонентом успішної організації команди є розуміння моделі команди, яка буде найбільш ефективною в конкретній ситуації з метою доцільного планування та чіткого окреслення очікуваних результатів.
The article reveals the essence and content of the concept of team interaction of primary school students in the process of physical culture and health activities as an important component of the professional and pedagogical competence of the future teacher of physical culture during professional training in institutions of higher education. According to the results of the study, it was found that the team interaction of elementary school
students in the process of physical culture and health activities is a set of game situations, the readiness of which depends on the correct organization of teamwork by skillfully solving problem situations, minimizing negative aspects by the teacher, adapting his approach to defining tasks for teams and their assessment; an important component of successful team organization is understanding the team model that will be most effective in a specific situation in order to plan appropriately and clearly outline expected results.