Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розсоха, А. П.
dc.date.accessioned 2023-11-21T08:56:18Z
dc.date.available 2023-11-21T08:56:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Розсоха, А. П. Змішане навчання у професійній підготовці майбутніх учителів / А. П. Розсоха // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2023. – Випуск СLV (155). – С. 130-138. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42987
dc.description.abstract У статті розглядається специфіка організації змішаного навчання майбутніх учителів, що проявляється в необхідності врахування психолого-педагогічних та індивідуальних особливостей здобувачів освіти. Проаналізовано проблему змішаного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів, з’ясовано проблеми та перспективи його впровадження у систему сучасної вищої освіти. Дефініцію «змішане навчання» розуміємо як новий підхід до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, який трансформує структуру і зміст навчання, змінює ролі викладача та студента і націлений на підвищення якості освіти. Визначено окремі аспекти, що впливають на якість підготовки майбутніх учителів в умовах змішаного навчання, такі як якість викладання, доступність і рівні можливості, особистісна взаємодія учасників освітнього процесу, методи і форми його організації. Проаналізовані найбільш доцільні в професійній підготовці майбутніх учителів моделі змішаного навчання: «тьютор» та «перевернуте навчання». uk
dc.description.abstract The article deals with the specifics of the organization of future teachers blended learning, taking into account the psychological, pedagogical and individual characteristics of the students. The problem of blended learning in the future teachers professional training is analyzed, the issues and prospects of its introduction into the system of modern higher education are defined. The definition of «blended learning» is understood as a new approach to the organization of the educational process in institutions of higher education, which transforms the structure and content of education, changes the roles of the teacher and student, and is aimed at improving the quality of education. Certain aspects affecting the quality of future teachers training in the conditions of blended learning are identified. They are: quality of teaching, accessibility and equal opportunities, personal interaction of participants in the educational process, methods and forms of its organization. The most appropriate models of blended learning in the future teachers professional training, «tutor» and «flipped learning», are analyzed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject онлайн навчання uk
dc.subject підготовка майбутніх учителів uk
dc.subject моделі змішаного навчання uk
dc.subject модель тьютор uk
dc.subject перевернуте навчання uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject online learning uk
dc.subject training of future teachers uk
dc.subject blended learning models uk
dc.subject tutor model uk
dc.subject flipped learning uk
dc.title Змішане навчання у професійній підготовці майбутніх учителів uk
dc.title.alternative Mixed education in vocational training future teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.018:[378.147.37.011.3-051
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.17


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу