У статті розглядається специфіка організації змішаного навчання майбутніх учителів, що проявляється в необхідності врахування психолого-педагогічних та індивідуальних особливостей здобувачів освіти. Проаналізовано проблему змішаного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів, з’ясовано проблеми та перспективи його впровадження у систему сучасної вищої освіти. Дефініцію «змішане навчання» розуміємо як новий підхід до організації освітнього процесу в закладах вищої освіти, який трансформує структуру і зміст навчання, змінює ролі викладача та студента і націлений на підвищення якості освіти. Визначено окремі аспекти, що впливають на якість підготовки майбутніх учителів в умовах змішаного навчання, такі як якість викладання, доступність і рівні можливості, особистісна взаємодія учасників освітнього процесу, методи і форми його організації. Проаналізовані найбільш доцільні в професійній підготовці майбутніх учителів моделі змішаного навчання: «тьютор» та «перевернуте навчання».
The article deals with the specifics of the organization of future teachers blended learning, taking into account the psychological, pedagogical and individual characteristics of the students. The problem of blended learning in the future teachers professional training is analyzed, the issues and prospects of its introduction into the system of modern higher education are defined. The definition of «blended learning» is understood as a new approach to the organization of the educational process in institutions of higher education, which transforms the structure and content of education, changes the roles of the teacher and student, and is aimed at improving the quality of education. Certain aspects affecting the quality of future teachers training in the conditions of blended learning are identified. They are: quality of teaching, accessibility and equal opportunities, personal interaction of participants in the educational process, methods and forms of its organization. The most
appropriate models of blended learning in the future teachers professional training, «tutor» and «flipped learning», are analyzed.