В дисертації здійснюється філософсько-культурологічний аналіз туристичної діяльності в контексті масової культури. Культурний туризм у сфері масової культури – це дещо більше ніж орієнтація на культурні цінності, це усвідомлення своїх власних культурних цінностей в контексті загальносвітових та паритетне, на правах дистанціювання і діалогу культур відстоювання своїх особливостей туристичної діяльності. Мультикультурна реальність технологій туристичної діяльності характеризується як феномен культури постмодернізму, вкорінений у повсякденність. Глобалізаційні тенденції в системі туристичної діяльності визначаються як реалії комунікативних процесів масової культури.
В диссертации осуществляется философско-культурологический анализ туристической деятельности в контексте глобализационных процессов современности. Определяется категория «культурный туризм» как эпицентр презентации технологий массовой культуры. Легитимация психологии туриста становится психологией массовой культуры и определяется такими категориями, как «взгляд туриста», «мобильный взгляд», «чувственные ландшафты». В диссертации эти категории интерпретируются в рамках категориального пространства диалога культур и глобализационных процессов. Характеризуются формы идентичности «мобильного» мира туризма и мира культуры, которые нуждаются в специфическом культурологическом анализе, ориентированном на синтетическое видение туристической деятельности, культурных ценностей, ценностей рецепции туриста, психологии туристического поведения, традиций путешествия и др.
Philosophic and cultural analysis of tourist activity within mass culture is carried out in the thesis. Cultural tourism within mass culture is more than orientation on cultural values, it is the understanding of peculiar cultural values within the context of generally accepted ones, confirmation of tourist activity peculiarities. Multicultural reality of technologies of tourist activity is characterized as phenomenon of postmodernism culture. Tendencies of globalism in the system of tourist activity are defined as realias of mass culture communicative processes. Transformation of values in mass culture of the end of XX-the beginning of XXI centuries and means of values of culture consumption in tourism are traced. Principles of formation of adaptive strategies of tourist behavior as definite reality are determined. Cultural tourism within subcultures of mass culture is considered as some space in which new meanings appear in the process of consumption, depending on personality’s requirements and individual development.