У зв'язку з погіршенням стану здоров'я і зниженням рівня фізичної підготовленості школярів важливого значення набуває впровадження інноваційних технологій у процес фізичного виховання, що і досі залишається обмеженим. Дана обставина актуалізує науковий пошук у цьому напрямі. Нами обґрунтована і розроблена програма «Роликові ковзани: інноваційний вектор фізичного виховання», яка включає в себе як традиційні засоби фізичного виховання, так й інноваційні – елементи катання на роликових ковзанах. До змісту програми увійшли як традиційні засоби фізичної підготовки (вправи), так й інноваційні – вправи для навчання елементів катання на роликових ковзанах, слалом, стрибки в висоту на роликових ковзанах, рухливі ігри, катання на довгі дистанції. У статті представленні данні, які розкривають зміст та методичні особливості застосування інноваційних вправ (катання на роликових ковзанах) для розвитку фізичних здібностей молодших підлітків.
В связи с ухудшением состояния здоровья и снижением уровня физической подготовленности школьников важное значение приобретает внедрение инновационных технологий в процессе физического воспитания, что и до сих пор остается ограниченным. Данное обстоятельство актуализирует научный поиск в этом направлении. Нами обоснована и разработана программа «Роликовые коньки: инновационный вектор физического воспитания», которая включает в себя как традиционные средства физического воспитания, так и инновационные, – элементы катания на роликовых коньках. В содержание программы вошли как традиционные средства физической подготовки (упражнения), так и инновационные – упражнения для обучения элементам катание на роликовых коньках, слалом, прыжки в высоту на роликовых коньках, подвижные игры, катания на длинные дистанции. В статье представлены данные, которые раскрывают содержание и методические особенности применения инновационных упражнений (катание на роликовых коньках) для развития физических способностей младших подростков.
Due to the deterioration of health and reduced level of physical fitness of schoolchildren, the introduction of innovative technologies in the process of physical education is important, which still remains limited. This fact actualizes the scientific search in this direction. We have substantiated and developed the program "Roller skates: an innovative vector of physical education", which includes both traditional means of physical education and innovative - elements of roller skating. The program includes both traditional means of physical training (exercises) and innovative - exercises for learning the elements of roller skating, slalom, high jump on roller skates, moving games, long distance skating.
The article presents data that reveal the content and methodological features of the use of innovative exercises (roller skating) for the development of physical abilities of younger adolescents, namely: for the development of speed used - repeated running 10x30m, acceleration to 10m, moving games, jumping; for development of coordination abilities - jumps with turns on skates on (90 degrees, 180 degrees, 360 degrees), acrobatic exercises, mobile games, relay races; for development of endurance - long running on skates (uniform running - to 3000 m, alternating running - 200-400 m).