Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Технологія змішаного навчання вищої математики студентів медичних університетів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стучинська, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-10-24T12:28:20Z
dc.date.available 2023-10-24T12:28:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стучинська, Н. Технологія змішаного навчання вищої математики студентів медичних університетів / Н. Стучинська // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 117-124. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42553
dc.description.abstract У статті проаналізовано та узагальнено досвід навчання вищої математики здобувачів вищої освіти в галузі охорони здоров’я. Сформульовано завдання, що покладаються на математичну підготовку магістрів медицини з позицій професійної компетентності майбутнього лікаря. Досліджено формування основних змістових ліній математичної підготовки майбутніх магістрів медицини, що здійснюється в рамках навчальної дисципліни “Медична і біологічна фізика”, проаналізовано особливості організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами навчання. Показано перспективність використання технологій змішаного навчання для забезпечення якості математичної підготовки. Вказано, що підготовка висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця галузі охорони здоров’я потребує комплексного системного аналізу всіх складових фахової підготовки у закладах вищої освіти. Фундаментальні природничі дисципліни, до яких традиційно відносять і дисципліни математичного циклу, є базою для вивчення фахових клінічних дисциплін і, водночас, тим фундаментом, на якому базується здатність навчатися та самовдосконалюватися впродовж всього життя. uk
dc.description.abstract The article analyzes and summarizes the experience of learning higher mathematics of students of higher education in the field of health care. The formation of the main content lines of the mathematical training of future Master of Medicine developed within the educational discipline “Medical and biological physics” was studied, the peculiarities of the organization of the educational process by distance and mixed forms of education were analyzed. The task is formulated for the mathematical preparation of masters of medicine from the position of professional competence of the future doctor. The perspective of using blended learning technologies to ensure the quality of mathematical training is shown. It is indicated that the training of a highly qualified and competitive specialist in the field of health care requires a comprehensive systematic analysis of all components of professional training in institutions of higher education. Fundamental natural sciences, which traditionally include the disciplines of the mathematical cycle, are the basis for studying professional clinical disciplines and, at the same time, the foundation on which the ability to learn and self-improvement is based throughout life. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject медична освіта uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject фахові компетентності uk
dc.subject medical education uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject professional competencies uk
dc.title Технологія змішаного навчання вищої математики студентів медичних університетів uk
dc.title.alternative Technology of mixed education of higher mathematics students of medical universities uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.4.091.33:51]:61
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.14


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics