У статті проаналізовано та узагальнено досвід навчання вищої математики здобувачів вищої освіти в галузі охорони здоров’я. Сформульовано завдання, що покладаються на математичну підготовку магістрів медицини з позицій професійної компетентності майбутнього лікаря. Досліджено формування основних змістових ліній математичної підготовки майбутніх магістрів медицини, що здійснюється в рамках навчальної дисципліни “Медична і біологічна фізика”, проаналізовано особливості організації освітнього процесу за дистанційною та змішаною формами навчання. Показано перспективність використання технологій змішаного навчання для забезпечення якості математичної підготовки. Вказано, що підготовка висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця галузі охорони здоров’я потребує комплексного системного аналізу всіх складових фахової підготовки у закладах вищої освіти. Фундаментальні природничі дисципліни, до яких традиційно відносять і дисципліни математичного циклу, є базою для вивчення фахових клінічних дисциплін і, водночас, тим фундаментом, на якому базується здатність навчатися та самовдосконалюватися впродовж всього життя.
The article analyzes and summarizes the experience of learning higher mathematics of students of higher education in the field of health care. The formation of the main content lines of the mathematical training of future Master of Medicine developed within the educational discipline “Medical and biological physics” was studied, the peculiarities of the organization of the educational process by distance and mixed forms of education were analyzed. The task is formulated for the mathematical preparation of masters of medicine from the position of professional competence of the future doctor. The perspective of using blended learning technologies to ensure the quality of mathematical training is shown. It is indicated that the training of a highly qualified and competitive specialist in the field of health care requires a comprehensive systematic analysis of all components of professional training in institutions of higher education. Fundamental natural sciences, which traditionally include the disciplines of the mathematical cycle, are the basis for studying professional clinical disciplines and, at the same time, the foundation on which the ability to learn and self-improvement is based throughout life.