У статті здійснено аналіз сучасної освітньої дефініції – цифрової культури. На основі вивчення вітчизняних і зарубіжних наукових джерел, державних нормативно-правових документів доведено,, що назване поняття виходить за межі технологічної або цифрової галузі. Цифрова культура охоплює широке коло освітніх, культурологічних, соціогуманітарних та інших аспектів. Основні смислові акценти цифрової культури пов’язані з виникненням нових специфічних інформаційно-віртуальних форм культури та культурної комунікації. Проведено аналіз наукових праць, який засвідчив інтерес учених до нових тенденцій цифровізації освітнього процесу. Впродовж останніх років з’явилося чимало нових та оновлених понять і термінів, пов’язаних з упровадженням цифрових технологій в освіту. Серед них слід виокремити такі, як: “цифрове навчання”, “онлайн-педагогіка”, “гібридна педагогіка”, цифровий інтелект”, “цифрова культура" тощо. Всі зазначені терміни характеризуються різноаспектністю тлумачень, оскільки називають явища та процеси, які виконують велику кількість освітніх функцій.
The article analyzes the modern educational definition – digital culture. Based on the study of domestic and foreign scientific sources, state regulatory documents, it has been proven that the mentioned concept goes beyond the boundaries of the technological or digital sphere. Digital culture covers a wide range of educational, cultural, socio-humanitarian and other aspects. The main semantic accents of digital culture are related to the emergence of new specific informational and virtual forms of culture and cultural communication. An analysis of scientific works was carried out, which proved the interest of scientists in the new trends of digitization of the educational process. In recent years, many new and updated concepts and terms related to the implementation of digital technologies in education have appeared. Among them, we should highlight such as: “digital learning”, “online pedagogy”, “hybrid pedagogy”, digital intelligence”, “digital culture”, etc. All these terms are characterized by a variety of interpretations, since they name phenomena and processes that perform a large number of educational functions.