ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Довжук, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-24T07:49:58Z | |
dc.date.available | 2023-10-24T07:49:58Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Довжук, В. Дизайн впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн центральної та східної Європи в закладах вищої освіти України / В. Довжук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 36-44. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42540 | |
dc.description.abstract | У статті вказано, що формування готовності до професійно-фармацевтичної діяльності майбутніх магістрів фармації в системі університетської освіти передбачає системну комплексну підготовку зі спеціальних фармацевтичних дисциплін. Якісна підготовка майбутніх магістрів фармації у ЗВО зумовлює вдосконалення організації викладання спеціальних навчальних дисциплін. Формування готовності до реалізації фахових компетенцій забезпечує комплексну готовність до майбутньої професійної діяльності. Саме тому впровадження інноваційних технологій в освітню практику є необхідним для модернізації змісту і структури професійної підготовки сучасних магістрів фармації як системного педагогічного процесу. | uk |
dc.description.abstract | The article states that the formation of readiness for professional pharmaceutical activity of future masters of pharmacy in the system of university education requires systematic comprehensive training in special pharmaceutical disciplines. High-quality training of future masters of pharmacy in higher education institutions requires the improvement of the organization of teaching special educational disciplines. The formation of readiness for the implementation of professional competences ensures comprehensive readiness for future professional activity. That is why the introduction of innovative technologies into educational practice is necessary for the modernization of the content and structure of the professional training of modern masters of pharmacy as a systematic pedagogical process. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | університети країн Центральної і Східної Європи | uk |
dc.subject | магістри фармації | uk |
dc.subject | модель інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи | uk |
dc.subject | дизайн впровадження | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти України | uk |
dc.subject | universities of Central and Eastern European countries | uk |
dc.subject | masters of pharmacy | uk |
dc.subject | model of the integrated educational process of training masters of pharmacy in universities of Central and Eastern European countries | uk |
dc.subject | implementation design | uk |
dc.subject | higher education institutions of Ukraine | uk |
dc.title | Дизайн впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн центральної та східної Європи в закладах вищої освіти України | uk |
dc.title.alternative | The design of the implementation of the model of the integrated educational process of training masters of pharmacy in universities of Central and Eastern European countries in higher education institutions of Ukraine | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378:615.1 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.04 |