Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Дизайн впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн центральної та східної Європи в закладах вищої освіти України

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Довжук, В. В.
dc.date.accessioned 2023-10-24T07:49:58Z
dc.date.available 2023-10-24T07:49:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Довжук, В. Дизайн впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн центральної та східної Європи в закладах вищої освіти України / В. Довжук // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 36-44. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42540
dc.description.abstract У статті вказано, що формування готовності до професійно-фармацевтичної діяльності майбутніх магістрів фармації в системі університетської освіти передбачає системну комплексну підготовку зі спеціальних фармацевтичних дисциплін. Якісна підготовка майбутніх магістрів фармації у ЗВО зумовлює вдосконалення організації викладання спеціальних навчальних дисциплін. Формування готовності до реалізації фахових компетенцій забезпечує комплексну готовність до майбутньої професійної діяльності. Саме тому впровадження інноваційних технологій в освітню практику є необхідним для модернізації змісту і структури професійної підготовки сучасних магістрів фармації як системного педагогічного процесу. uk
dc.description.abstract The article states that the formation of readiness for professional pharmaceutical activity of future masters of pharmacy in the system of university education requires systematic comprehensive training in special pharmaceutical disciplines. High-quality training of future masters of pharmacy in higher education institutions requires the improvement of the organization of teaching special educational disciplines. The formation of readiness for the implementation of professional competences ensures comprehensive readiness for future professional activity. That is why the introduction of innovative technologies into educational practice is necessary for the modernization of the content and structure of the professional training of modern masters of pharmacy as a systematic pedagogical process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject університети країн Центральної і Східної Європи uk
dc.subject магістри фармації uk
dc.subject модель інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн Центральної та Східної Європи uk
dc.subject дизайн впровадження uk
dc.subject заклади вищої освіти України uk
dc.subject universities of Central and Eastern European countries uk
dc.subject masters of pharmacy uk
dc.subject model of the integrated educational process of training masters of pharmacy in universities of Central and Eastern European countries uk
dc.subject implementation design uk
dc.subject higher education institutions of Ukraine uk
dc.title Дизайн впровадження моделі інтегрованого освітнього процесу підготовки магістрів фармації в університетах країн центральної та східної Європи в закладах вищої освіти України uk
dc.title.alternative The design of the implementation of the model of the integrated educational process of training masters of pharmacy in universities of Central and Eastern European countries in higher education institutions of Ukraine uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378:615.1
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.04


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics