У статті запропонований комплекс завдань, який передбачає розвиток діалогічного та монологічного мовлення майбутніх учителів. Вони згодом зможуть використати отриманні знання, навчаючи учнів англійської мови за допомогою онлайн-ресурсів. В основу роботи покладено комунікативно-когнітивний підхід до навчання. Відповідно до нього нами передбачається поетапне формування знань і розвиток комунікативної компетенції майбутніх вчителів. Спираючись на тематичний принцип побудови освітнього процесу, дібрали до кожної теми ресурси, на яких розробили завдання, щоб відпрацьовувати різні вміння, серед яких – діалогічного та монологічного мовлення. Згідно з етапами формування компетентності у діалогічному мовленні ми розробили завдання та дібрали онлайн-ресурси, на яких можна реалізувати ці завдання. Проведено ґрунтовний аналіз можливостей використання онлайн-ресурсів на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання та висвітлено аспекти їхнього використання під час реалізації освітнього процесу.
The article proposes a set of tasks that involves the development of dialogic and monologic speech of future teachers. They will later be able to use the knowledge gained when teaching English to students using online resources. The work is based on a communicative and cognitive approach to learning. According to it, we foresee the gradual formation of knowledge and the development of communicative competence of future teachers. Based on the thematic principle of building the educational process, resources were selected for each topic, on which tasks were developed to practice various skills, including dialogic and monologic speech. According to the stages of competence formation in dialogic speech, we have developed tasks and selected online resources that can be used to implement these tasks. A thorough analysis of the possibilities of using online resources in English lessons in distance learning conditions was carried out and aspects of their use during the implementation of the educational process were highlighted.