Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Впровадження проєктної технології на семінарських заняттях у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Вітченко , А. Ю.
dc.contributor.author Целуйко, А. Л.
dc.date.accessioned 2023-10-24T07:44:52Z
dc.date.available 2023-10-24T07:44:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Вітченко, А. Впровадження проєктної технології на семінарських заняттях у закладах вищої освіти / А. Вітченко, А. Целуйко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Випуск СLІV (154). – С. 19-28. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42538
dc.description.abstract У статті теоретично та практично обґрунтовано ефективність використання проєктної технології на семінарських заняттях з дисципліни “Інноваційні технології навчання іноземних мов”. Зазначено, що впровадження проектної технології в освітній процес позитивно впливає на становлення і розвиток майбутнього професіонала, надаючи йому можливість швидко отримувати необхідну інформацію, систематизувати та узагальнювати її. Розкрито сутність проєктної технології, проаналізовано історіографію впровадження проєктів в освітній процес, обговорено структурні елементи навчальних проєктів, виокремлено основні етапи реалізації проєктної роботи. Наведено приклад застосування проєктів на семінарських заняттях з “Інноваційних технологій навчання іноземних мов”. uk
dc.description.abstract The article theoretically and practically substantiates the effectiveness of the use of project technology in seminar classes on the discipline “Innovative technologies of teaching foreign languages”. It is noted that the introduction of project technology into the educational process has a positive effect on the formation and development of the future professional, giving him the opportunity to quickly obtain the necessary information, systematize and summarize it. The essence of the project technology was revealed, the historiography of the introduction of projects into the educational process was analyzed, the structural elements of educational projects were discussed, and the main stages of project implementation were highlighted. An example of the application of projects in seminar classes on “Innovative technologies of teaching foreign languages" is given. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject проєктна технологія uk
dc.subject структурні елементи проєкту uk
dc.subject основні етапи впровадження проєктів в освітній процес uk
dc.subject “Інноваційні технології навчання іноземних мов” uk
dc.subject заклади вищої освіти uk
dc.subject project uk
dc.subject project technology uk
dc.subject structural elements of the project uk
dc.subject the main stages of project implementation in the educational process uk
dc.subject “Innovative foreign language teaching technologies” uk
dc.subject higher education institutions uk
dc.title Впровадження проєктної технології на семінарських заняттях у закладах вищої освіти uk
dc.title.alternative Implementation of project technology at seminar classes at higher education institutions uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.313
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-154.2022.02


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics