Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чекан, О. І.
dc.date.accessioned 2023-10-24T07:28:36Z
dc.date.available 2023-10-24T07:28:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чекан, О. І. Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП / О. І. Чекан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 132-136. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42534
dc.description.abstract Публікація присвячена аналізу зарубіжного досвіду щодо використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у дошкільній освіті під час освітнього процесу з дітьми, що мають особливі освітні потреби (ООП). Зокрема, зосереджено увагу на країни: Північна Ірландія, Великобританія (Шотландія), Канада, Малайзія та Сполу́чені Шта́ти Аме́рики (США). Для прикладу, у Малайзії та Сполу́чених Шта́тах Аме́рики, для ІКТ-підтримки інклюзивного освітнього процесу в застосуванні доповненої реальності, рекомендовано використанням саме хмарних технологій. У Канаді започатковано стратегічний проєкт загальнодержавного значення під назвою «Цифрова Канада 150» (Digital Canada 150), який сприяє створенню «процвітаючої, цифрової Канади» (thriving, digital Canada). У публікації закцентовано увагу також на дослідження вітчизняних науковців. Дана публікація охоплює дослідження, що включають використання спеціального програмного забезпечення, ігрових програм, веб-ресурсів та мультимедійних матеріалів для підтримки розвитку дітей з ООП. Автори зосереджуються на педагогічних цілях, які досягаються через використання ІКТ, таких як стимулювання креативності, розвиток проблемного мислення та підвищення інтерактивності освітнього процесу. Результати дослідження демонструють перспективи впровадження інноваційних підходів у дошкільну освіту дітей з ООП, сприяючи розвитку інклюзивної освіти у суспільство. uk
dc.description.abstract The publication is dedicated to the analysis of international experience in using information and communication technologies (ICT) in preschool education for children with special educational needs (SEN). Specifically, the focus is on the following countries: Northern Ireland, United Kingdom (Scotland), Canada, Malaysia, and the United States of America (USA). For example, in Malaysia and the United States of America, cloud technologies are recommended for ICT support in inclusive educational processes involving augmented reality. In Canada, a strategic nationwide project called "Digital Canada 150" has been initiated, contributing to the creation of a "thriving, digital Canada." The publication also emphasizes research conducted by domestic scholars. This publication covers studies that involve the use of specialized software, gaming applications, web resources, and multimedia materials to support the development of children with SEN. The authors concentrate on educational goals achieved through the use of ICT, such as stimulating creativity, developing problem-solving skills, and enhancing interactivity in the educational process. The research results demonstrate the prospects of implementing innovative approaches in preschool education for children with SEN, promoting inclusive education in society. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject зарубіжний досвід uk
dc.subject інформаційно-комунікативні технології uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk
dc.subject використання ІКТ uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject спеціальне програмне забезпечення uk
dc.subject ігрові програми uk
dc.subject веб-ресурси uk
dc.subject мультимедійні матеріали uk
dc.subject international experience uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject children with special educational needs uk
dc.subject ICT utilization uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject specialized software uk
dc.subject gaming applications uk
dc.subject web resources uk
dc.subject multimedia materials uk
dc.title Зарубіжний досвід використання інформаційно-комунікативних технологій у дошкільній освіті дітей з ООП uk
dc.title.alternative Foreign experience of using information and communication technologies in preschool education for children with special educational needs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 372.854.2:004.738.5(043.2)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.27


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics