Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жога, Р. А.
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:38:15Z
dc.date.available 2023-10-12T13:38:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Жога, Р. А. Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва / Р. А. Жога // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 48-53. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42502
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу різних визначень суті та змісту понять моделювання, педагогічне моделювання, виокремлено найбільш значущі підходи до їхнього трактування. В результаті вивчення наукової літератури обґрунтовано висновок, що модель освітнього середовища закладу вищої освіти є штучно створеним знаковим образом об’єкта, що відтворює взаємозв’язки між його підсистемами та має зворотні зв’язки для коригування мети. Узагальнено основні вимоги до проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти. Акцентовано на недостатності теоретико-методологічних знань щодо моделювання освітніх середовищ у музично-педагогічних закладах вищої освіти. Встановлено, що існує суперечність між рівнем вивченості моделювання структури освітнього середовища взагалі та недостатнім рівнем його вивченості у професійній підготовці вчителів музичного мистецтва зокрема. uk
dc.description.abstract The article analyzes various definitions of the essence and content of the concepts of modeling and pedagogical modeling, and identifies the most significant approaches to their interpretation. As a result of the study of scientific literature, it is concluded that the model of the educational environment of a higher education institution is an artificially created iconic image of an object that reproduces the relationships between its subsystems and has feedback to adjust the goal. The basic requirements for designing a personal educational environment for the professional training of future music teachers without primary music education are summarized. The author emphasizes the lack of theoretical and methodological knowledge on modeling educational environments in music and pedagogical higher education institutions. It is established that there is a contradiction between the level of study of the modeling of the structure of the educational environment in general and the insufficient level of its study in the professional training of music teachers in particular. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject педагогічне моделювання uk
dc.subject проєктування uk
dc.subject проєктування персонального освітнього середовища uk
dc.subject професійна підготовка вчителів музичного мистецтва без початкової музичної освіти uk
dc.subject pedagogical modeling uk
dc.subject design uk
dc.subject design of personal educational environment uk
dc.subject professional training of music teachers without primary music education uk
dc.title Модель проєктування персонального освітнього середовища професійної підготовки вчителів музичного мистецтва uk
dc.title.alternative A model of designing a personal educational environment for professional training of music teachers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.042:78(045)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.10


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу