Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні тренди функціонування і модернізації професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Демянчук, М. Р.
dc.contributor.author Гашинська, О. С.
dc.contributor.author Горська, О. В.
dc.date.accessioned 2023-10-12T13:21:25Z
dc.date.available 2023-10-12T13:21:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Демянчук, М. Р. Сучасні тренди функціонування і модернізації професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи / М. Р. Демянчук, О. С. Гашинська, О. В. Горська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 93. – С. 39-43. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42500
dc.description.abstract Методи дослідження: для досягнення мети статті використовували низку методів наукового пізнання, а саме: аналіз наукової літератури, індукція, дедукція, синтез, узагальнення, порівняння Розвиток електронного навчання, що включає використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіа-матеріалів, віддалених лабораторних практикумів, сприяв популяризації технології дистанційного навчання, забезпечуючи тим самим мобільність професійної підготовки майбутніх медичних сестер та оптимальну конгруентність поточної ситуації у закладах вищої медичної освіти сучасним вимогам. Оновлення базових засад розвитку вищої медичної освіти визначає необхідність кардинальної зміни ролі викладача вищої школи. В умовах сучасного інформаційного суспільства змінюються форми викладання, трансформуючись з пасивних – на активні, з масових – на індивідуальні, з аудиторних – на самостійні, з монологічних – на полілогічні, з ексклюзивних – на інклюзивні, з очних – на дистанційні, з низькоефективних – на самостійні, високоефективні. Основний акцент у педагогіці вищої школи перенесено на розробку та впровадження нових форм самостійної роботи, що сприяє активації пізнавальної діяльності студентства. uk
dc.description.abstract Research methods: to achieve the goal of the article, a number of methods of scientific knowledge were used, namely: analysis of scientific literature, induction, deduction, synthesis, generalization, comparison The development of e-learning, which includes the use of Internet technologies, electronic libraries, educational and methodological multimedia materials, remote laboratory workshops, has contributed to the popularization of distance learning technology, thus ensuring mobility of professional training of future nurses and optimal congruence of the current situation in institutions of higher medical education modern requirements. Updating the basic principles of the development of higher medical education determines the need for a radical change in the role of the teacher of the higher school. In the conditions of the modern information society, the forms of teaching are changing, transforming from passive – to active, from mass – to individual, from classroom – to independent, from monologic – to polylogic, from exclusive – to inclusive, from face-to-face – to remote, from low-effective – to independent, highly effective. The main emphasis in higher school pedagogy has been shifted to the development and implementation of new forms of independent work, which contributes to the activation of the cognitive activity of students. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject медична освіта uk
dc.subject перспективи uk
dc.subject тренди uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутні бакалаври сестринської справи uk
dc.subject студенти uk
dc.subject безперервна освіта uk
dc.subject medical education uk
dc.subject prospects uk
dc.subject trends uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future nursing bachelors uk
dc.subject students uk
dc.subject continuing education uk
dc.title Сучасні тренди функціонування і модернізації професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи uk
dc.title.alternative Modern trends in the functioning and modernization of professional training of future nursing bachelors uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.345:78/987
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.93.08


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics