Необхідність розробки та впровадження дослідницького проекту пов'язана, насамперед, з особливостями розвитку нашого суспільства, його реформуванням, новим способом життя, що формується, та зростаючим значенням фізичної культури і спорту. Заняття фізичною культурою і спортом, поряд з іншими видами діяльності, є частиною способу життя студентів. Більшість з них (понад 73% респондентів) високо оцінюють соціальну значущість фізичної культури в суспільстві. Однак лише 21,8% опитаних студентів систематично використовують засоби фізичного культури і спорту в позанавчальний час. Розглядаючи інтерес до фізичної культури і спорту як динамічну соціальну категорію, можна стверджувати, що в студентському віці він стабілізується (62,1% респондентів відзначили цей факт). Зниження інтересу до занять фізичними вправами у п'ятої частини опитаних студентів свідчить про низьку ефективність навчального процесу та незадовільну організацію фізкультурно-оздоровчої роботи у вищих навчальних закладах. Для організації активного відпочинку та оздоровлення студенти готові користуватися платними послугами, найпривабливішими з яких є: заняття в басейні, масажні процедури та сауни. Підвищити рухову активність студентів можна шляхом усунення об'єктивних причин, які заважають їм займатися фізичною культурою і спортом, звертаючи особливу увагу на невміння студентів розподіляти свій вільний час, слабкий розвиток фізкультурно-спортивної інфраструктури і, в цілому, економічну базу, яка не відповідає сучасним вимогам фізкультурного руху.
The need to develop and implement a research project is primarily related to the peculiarities of the development of our society, its reforms, the new way of life that is being formed, and the growing importance of physical culture and sports. Physical education and sports, along with other activities, are part of the students' lifestyle. The majority of them (more than 73% of respondents) highly appreciate the social significance of physical culture in society. The decline in interest in physical exercise among a fifth of the surveyed students indicates the low efficiency of the educational process and the unsatisfactory organisation of physical education and recreation in higher education institutions. Students are ready to use paid services to organise active recreation and health improvement, the most attractive of which are swimming pools, massage treatments and saunas. It is possible to increase students' physical activity by eliminating the objective reasons that prevent them from engaging in physical education and sports, paying particular attention to students' inability to allocate their free time, the poor development of physical education and sports infrastructure and, in general, the economic base that does not meet the modern requirements of physical education.