ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Давидюк, Марина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-10-02T12:01:09Z | |
dc.date.available | 2023-10-02T12:01:09Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Давидюк, Марина Олександрівна. Формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики (на матеріалі історичної прози) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Давидюк Марина Олександрівна ; наук. керівник Гуляк Анатолій Борисович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 257 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42201 | |
dc.description.abstract | Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням з питань формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл на матеріалі художніх творів' історичної тематики. У роботі подається науково обгрунтована та практично перевірена методика аналізу текстів історичної прози крізь виміри жанрових констант. Визначено оптимальні умови й ефективні шляхи створення ситуацій побудови особистісних смислів національного старшокласниками та з'ясовано впливи, які чинить на національну самосвідомість історична проза. | uk |
dc.description.abstract | The artistic epic work such as historical novel is understood as model of historical epoch created by the author accumulating the system of meaning and sense of national history and culture. The comprehension of historical and philosophic ideas of an author by the reader influences deep intellectual and emotional penetration into the text, decoration of national culture and historical realities meaning and building up own (readers) sense of the national. The latter constituting positive image of the ego as a representative of national community increase the level of strengthen nation self-consciousness. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | національна самосвідомість | uk |
dc.subject | національне значення | uk |
dc.subject | смисл національного | uk |
dc.subject | жанрова матриця історичної прози | uk |
dc.subject | історіософія художнього твору | uk |
dc.subject | смислові глибини тексту | uk |
dc.subject | декодування значень | uk |
dc.subject | модель історичного минулого національної спільноти | uk |
dc.subject | функціональний підхід до формування теоретико-літературних понять | uk |
dc.subject | national self-consciousness | uk |
dc.subject | national meaning | uk |
dc.subject | the sense of the national | uk |
dc.subject | genre matrix of historical prose | uk |
dc.subject | historiosophics of artistic work | uk |
dc.subject | senseful depths of the text | uk |
dc.subject | decoration of meaning | uk |
dc.subject | the imdel of historical past of national community | uk |
dc.subject | functional approach to formulation of theoretical and literary concepts | uk |
dc.title | Формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики (на матеріалі історичної прози) | uk |
dc.title.alternative | Formulation of 9-11 grade pupil’s national self-consciousness during studies of artistic works of historical slant (on material of history prose) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 372.882.116.12:37.035.6 |