Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики (на матеріалі історичної прози)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Давидюк, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-10-02T12:01:09Z
dc.date.available 2023-10-02T12:01:09Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Давидюк, Марина Олександрівна. Формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики (на матеріалі історичної прози) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська література) / Давидюк Марина Олександрівна ; наук. керівник Гуляк Анатолій Борисович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 257 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42201
dc.description.abstract Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням з питань формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл на матеріалі художніх творів' історичної тематики. У роботі подається науково обгрунтована та практично перевірена методика аналізу текстів історичної прози крізь виміри жанрових констант. Визначено оптимальні умови й ефективні шляхи створення ситуацій побудови особистісних смислів національного старшокласниками та з'ясовано впливи, які чинить на національну самосвідомість історична проза. uk
dc.description.abstract The artistic epic work such as historical novel is understood as model of historical epoch created by the author accumulating the system of meaning and sense of national history and culture. The comprehension of historical and philosophic ideas of an author by the reader influences deep intellectual and emotional penetration into the text, decoration of national culture and historical realities meaning and building up own (readers) sense of the national. The latter constituting positive image of the ego as a representative of national community increase the level of strengthen nation self-consciousness. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject національна самосвідомість uk
dc.subject національне значення uk
dc.subject смисл національного uk
dc.subject жанрова матриця історичної прози uk
dc.subject історіософія художнього твору uk
dc.subject смислові глибини тексту uk
dc.subject декодування значень uk
dc.subject модель історичного минулого національної спільноти uk
dc.subject функціональний підхід до формування теоретико-літературних понять uk
dc.subject national self-consciousness uk
dc.subject national meaning uk
dc.subject the sense of the national uk
dc.subject genre matrix of historical prose uk
dc.subject historiosophics of artistic work uk
dc.subject senseful depths of the text uk
dc.subject decoration of meaning uk
dc.subject the imdel of historical past of national community uk
dc.subject functional approach to formulation of theoretical and literary concepts uk
dc.title Формування національної самосвідомості учнів 9-11 класів у процесі вивчення художніх творів історичної тематики (на матеріалі історичної прози) uk
dc.title.alternative Formulation of 9-11 grade pupil’s national self-consciousness during studies of artistic works of historical slant (on material of history prose) uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.882.116.12:37.035.6


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics