Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусак, Людмила Євгенівна
dc.date.accessioned 2023-09-28T13:44:32Z
dc.date.available 2023-09-28T13:44:32Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гусак, Людмила Євгенівна. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – тeоpія і мeтодикa пpофeсійної освіти / Гусак Людмила Євгенівна ; наук. консультант Бондар Володимир Іванович ; Східноєвропейський нац. ун-т ім. Л. Українки. - Київ, 2014. - 571 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42166
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. У роботі визначено сутність провідних понять «асоціативне навчання», «підготовка», «фахова підготовка», «спеціальна підготовка», «методична підготовка», «практична підготовка». Проаналізовано поняття «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність», визначено їхню структуру та компоненти. Результатом підготовки майбутнього вчителя до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено його готовність до окресленого виду діяльності. Установлено критерії, показники та рівні компонентів готовності. На основі аналізу створеної моделі майбутнього вчителя іноземних мов початкової школи розроблено й утілено в навчальний процес вищого навчального закладу експериментальну систему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. uk
dc.description.abstract In the thesis a theoretical and experimental study of the problem of training future teachers for associative teaching foreign languages to primary school pupils is presented. The author defines the essence of the leading concepts: «associative teaching», «method of associative symbols», «training», «professional training», «special training», «methodological training», «practical training», «competence approach», «competence», «professional competence of foreign language teachers». A special attention is paid to the notions «competence approach» and «competence», «professional competence», its structure and components. Readiness of future teachers for associative teaching of the foreign languages to primary school pupils is considered to be the result of training. The author determines the criteria and levels of the readiness. The structure of readiness and its components, their criteria, indications and levels are presented in the work. A model of the future primarу school teacher of foreign languages is presented in the thesis. On its basis the author has worked out and described the experimental system of training future teachers for associative teaching of foreign languages to primary school pupils. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject асоціації uk
dc.subject асоціативне навчання uk
dc.subject іноземні мови uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject метод асоціативних символів uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject загальнопедагогічна підготовка uk
dc.subject фахова підготовка, спеціальна, методична, практична uk
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject компетенції uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject готовність uk
dc.subject готовність до асоціативного навчання молодших школярів uk
dc.subject association uk
dc.subject associative teaching uk
dc.subject primary school pupils uk
dc.subject foreign languages uk
dc.subject younger learners uk
dc.subject method of associative symbols uk
dc.subject training uk
dc.subject professional training uk
dc.subject special training uk
dc.subject methodological training uk
dc.subject practical training uk
dc.subject competence approach uk
dc.subject competence uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject readiness uk
dc.subject readiness for associative teaching of the foreign languages to young learners uk
dc.title Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological basis of training future teachers for the associative teaching the foreign languages to primary school pupils uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.3.091.33:378–028.22:81’243(072)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу