Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диференційований підхід до навчання гімнастичних вправ молодших школярів з різним типом тілобудови

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кротов, Геннадій Валентинович
dc.contributor.author Питомець, Олександр Петрович
dc.contributor.author Марчук, Д. В.
dc.date.accessioned 2023-09-28T11:01:30Z
dc.date.available 2023-09-28T11:01:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кротов, Г. В. Диференційований підхід до навчання гімнастичних вправ молодших школярів з різним типом тілобудови / Г. В. Кротов, О. П. Питомець, Д. В. Марчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 3К (147). – С. 207-211. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42109
dc.description.abstract Стаття присвячена особливостям навчання руховим умінням учнів молодшої школи з різним типом тілобудови. Метою дослідження була розробка диференційованої методики, яка б сприяла підвищенню успішності оволодіння гімнастичних вправ учнів молодших класів -представників різних соматотипів. Використано такі методи дослідження: теоретичні: аналіз і узагальнення наукової, навчально-методичної літератури та досвіду передової практики, що дали можливість з’ясувати сучасний стан досліджуваної проблеми, систематизувати та узагальнити інформацію про об’єкт та предмет дослідження; емпіричні: визначення соматотипологічного стану учнів молодших класів, аналіз фізичної та рухової підготовленості досліджуваних; педагогічний експеримент: констатувальний етап для вивчення мотивації, фізичного розвитку та рухової підготовленості учнів, формувальний етап з метою апробації диференційованої методики навчання гімнастичним вправам учнів початкової школи; методи статистичної обробки даних: зокрема вибірковий метод для опрацювання експериментальних даних, якісного й кількісного аналізу результатів дослідження, перевірки їх достовірності. Експериментально показано різницю в успішності оволодіння руховими уміннями учнів молодших класів – представників різних соматотипів. Доведено, що диференційований підхід до навчання рухових умінь учнів молодших класів різної тілобудови позитивно впливає на рівень успішності у процесі фізичного виховання, що сприяє підвищенню рівня здоров’я і зацікавленості молодших школярів до занять фізичною культурою і спортом. Запропоновано враховувати тип тілобудови учнів при розробці диференційованих програм фізичного виховання. Результати педагогічного експерименту засвідчують позитивний вплив диференційованої методики розвитку рухових здібностей на рівень технічної підготовленості учнів молодших класів, що позначається на зростанні мотивації школярів до відвідування уроків фізичної культури. uk
dc.description.abstract The article focuses on specific features of motor skill teaching for primary school students with different build type. The aim of the study was to develop a differentiated technique that could improve mastering of gymnastic exercises among junior schoolcyildren with different somatotypes. The following research methods were used: theoretical: analysis and consolidation of scientific, educational and methodical literature and best practice experience. These methods allowed to find out the current state of the issue, systematize and consolidate information about the object and subject of the research; empirical: determination of somatotypological type of young students and analysis of their physical and motor fitness; pedagogical experiment: ascertaining stage for studying motivation, physical development and motor skills of students; forming stage for approbating differentiated technique of gymnastic exercises training among primary school students; methods of statistical data processing: in particular sampling method for the correction of experimental data, qualitative and quantitative analysis and validation of research results. Experiments revealed a difference in the success of mastering motor skills of junior students of different somatotypes. It has been proved that the differentiated approach to teaching motor skills of young students of different physiques has a positive effect on the achievement level in the process of physical education, which improves health condition and interest of young students in physical culture and sports. It was proposed to take into account the body type of students in the development of differentiated programs of physical education. The results of the pedagogical experiment testify to the positive influence of differentiated methods of motor skills development on the level of technical readiness of junior students, which affects the growing motivation of students to attend physical education classes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject гімнастичні вправи uk
dc.subject соматотип uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject диференційована методика uk
dc.subject gymnastic exercises uk
dc.subject somatotype uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject differentiated methods uk
dc.title Диференційований підхід до навчання гімнастичних вправ молодших школярів з різним типом тілобудови uk
dc.title.alternative A differentiated approach to teaching gymnastics exercises of junior schoolchildren with different types of body structure uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373:796
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series15.2022.3К(147).44


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics