Стаття присвячена правому врегулюванню електронного документообігу в органах публічної влади. Досліджено яким чином в системах електронного документообігу визначаються механізми, алгоритми та протоколи електронної ідентифікації суб’єктів інформаційних правовідносин, які не є представниками органів публічної влади. Вказується на проблему різного підходу публічних органів влади до ідентифікації та автентифікації особи в базах даних і системах електронного документообігу за допомогою номера мобільного телефону, реєстраційного номеру облікової картки платника податків, електронної пошти, електронного цифрового підпису (печатки) або паспортних даних. Інколи ідентифікація відбувається за допомогою встановленого спеціального програмного забезпечення в поєднанні з іншими засобами, зокрема ідентифікація обличчя за фото.
The article is devoted to the legal regulation of electronic document circulation in public authorities. It has been studied how mechanisms, algorithms and protocols of electronic identification of subjects of informational legal relations who are not representatives of public authorities are defined in electronic document circulation systems. The problem of different approaches of public authorities to the identification and authentication of a person in databases and electronic document management systems using a mobile phone number, registration number of a taxpayer's registration card, e-mail, electronic digital signature (stamp) or passport data is indicated. Sometimes the identification takes place with the help of installed special software in combination with other means, in particular the identification of a face by a photo.