Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Andreiko, L.
dc.contributor.author Medvedovska, D.
dc.contributor.author Skarlupina, Yu.
dc.date.accessioned 2023-09-18T09:23:31Z
dc.date.available 2023-09-18T09:23:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Andreiko, L. Online: an obstacle or an opportunity / L. Andreiko, D. Medvedovska, Yu. Skarlupina // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 92. Том 2 : Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця. – С. 5-9. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41864
dc.description.abstract The authors of the following scientific article review the latest trends in distance learning and teaching foreign languages, as well as their relevance in the present day circumstances, due to the emergency reasons, such as the pandemic and war. The article focuses on the optimization of the learning process and on boosting students' motivation with the help of the expanding and appropriate use of online platforms, language learning applications, open educational resources, and artificial intelligence. The article highlights the potential benefits and challenges of online learning. The first provides teachers with numerous opportunities, while the latter lead to stressing the importance of paying attention to emotions in technology-mediated teaching. The possibilities to overcome technical, as well as psychological problems are also described in the article. Besides that, the authors emphasize the fact that the necessity of students' digital competence and autonomy in using the proposed tools is absolutely crucial nowadays. Moreover, the accent is made on the importance of creating autonomous workspaces with didactic materials and communication resources. The authors stress the fact that the concept of a “learning environment” has been changing over the years due to the development of technologies. Finally, the article suggests user-friendly platforms which may serve as means of simplification of the learning process, and clear instructions to overcome the common problems students and teachers usually face in online learning, such as a lack of confidence in technology and self-confidence, or, for instance, the necessity to work in multi-levelled groups. The authors provide examples of using collaborative platforms, authentic texts, and game tools in order to illustrate the ways of adapting the process of language learning to the current situation and the particular students’ needs. Special attention is paid to the implementation of artificial intelligence, the popularity of which, has been rocketing recently, as a powerful tool for both students and teachers of foreign languages. uk
dc.description.abstract У даній наукової статті розглянуті останні тенденції в розвитку дистанційного навчання, зокрема, викладання іноземних мов, а також їх актуальність, обумовлена викликами роботи за надзвичайних обставин, таких, як пандемія та війна. Автори статті зосереджують увагу на оптимізації навчального процесу та підвищенні мотивації студентів за допомогою широкого спектра можливостей використання онлайн-платформ, додатків для вивчення мов, відкритих освітніх ресурсів та штучного інтелекту відповідно до вимог часу. У статті виділені потенційні переваги та виклики онлайн-навчання. Перші надають викладачам численні можливості, тоді як останні наголошують на важливості звернення уваги на емоції в умовах технологічно опосередкованого викладання. У статті також описані можливості подолання технічних та психологічних проблем. Крім того, автори підкреслюють той факт, що необхідність цифрової компетентності та автономності студентів у використанні запропонованих інструментів є абсолютно критичною в наш час. Акцент також робиться на важливості створення автономного робочого середовища з дидактичними матеріалами та комунікаційними ресурсами. Автори наголошують на тому, що концепція “навчального середовища” змінюється протягом років через розвиток технологій. На завершення, у статті пропонуються зручні для користувачів платформи, які можуть слугувати засобами спрощення процесу навчання, а також чіткі інструкції для подолання загальних проблем, з якими зазвичай стикаються студенти та вчителі під час онлайн-навчання, такі як недостатня впевненість у технологіях та в самому собі, або, наприклад, необхідність працювати в групах різного рівня. Автори надають приклади використання платформ для спільної роботи, автентичних текстів та ігрових інструментів, маючи на меті проілюструвати способи адаптації процесу вивчення мови до поточної ситуації та конкретних потреб студентів. Особлива увага приділяється впровадженню штучного інтелекту, популярність якого останнім часом стрімко зростає, як потужному інструменту як для студентів, так і для викладачів іноземних мов. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject online tools uk
dc.subject foreign languages uk
dc.subject digital competencies uk
dc.subject multi-levelled groups uk
dc.subject learning effectiveness uk
dc.subject motivation uk
dc.subject artificial intelligence uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject засоби навчання онлайн uk
dc.subject іноземні мови uk
dc.subject цифрові компетенції uk
dc.subject багаторівневі групи uk
dc.subject ефективність навчання uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject штучний інтелект uk
dc.title Online: an obstacle or an opportunity uk
dc.title.alternative Онлайн: перешкода чи можливість uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.018.43:004
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2023.92.2.01


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу