Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Репрезентація образу людей з інвалідністю в рекламі ХХІ століття

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дерман, Ліля Миколаївна
dc.contributor.author Власик, Руслана Ігорівна
dc.date.accessioned 2023-09-14T13:30:24Z
dc.date.available 2023-09-14T13:30:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дерман, Л. М. Репрезентація образу людей з інвалідністю в рекламі ХХІ століття / Л. М. Дерман, Р. І. Власик // Культурологічний альманах / МОН України, Український державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск 1. – С. 114-120. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41811
dc.description.abstract У статті описано український та закордонний досвід залучення у рекламу людей з інвалідністю з філософської, етичної та соціокультурної точки зору. В рамках дослідження було проведено соціологічне опитування щодо ставлення громадян України до реклами, у якій знімаються люди з інвалідністю. Аналогічне опитування було проведене і серед осіб з інвалідністю. Результати дослідження сприйняття інклюзивної реклами представниками різних соціальних груп вказують на позитивне відношення до такої реклами, що використовує нетипові образи для більш ефективної комунікації. У дослідженні описано основні види реклами, де залучаються люди з маломобільних груп населення. Проаналізовано важливість ЗМІ та лідерів думок у відображенні ставлення суспільства до такого питання, а також їх вплив на формування цінностей безбар’єрності. У роботі доведено, що подальші дослідження інклюзивних практик у рекламі є безумовно перспективними, позаяк мають не тільки бізнесову, а і соціокультурну цінність. Відсутність подібного українського рекламного сегменту актуалізує пошук методів популяризації інклюзії у рекламній комунікації в Україні, адже призначення сучасної реклами вбачається зокрема і у поширенні інклюзивних практик у різних сферах, що беззаперечно впливають на якість життя населення. uk
dc.description.abstract The article describes the Ukrainian and foreign experience of involving people with disabilities in advertising from a philosophical, ethical and sociocultural point of view. As part of the study, a sociological survey was conducted on the attitude of Ukrainian citizens to advertisements featuring people with disabilities. A similar survey was conducted among persons with disabilities. The results of the study of the perception of inclusive advertising by representatives of different social groups indicate a positive attitude towards such advertising that uses atypical images for more effective communication. The study describes the main types of advertising that attract people from low-mobility population groups. The importance of mass media and opinion leaders in reflecting society’s attitude to this issue, as well as their influence on the formation of barrier-free values, is analyzed. The work proves that further research into inclusive practices in advertising is definitely promising, as it has not only business, but also socio-cultural value. The lack of a similar Ukrainian advertising segment actualizes the search for methods of popularizing inclusion in advertising communication in Ukraine, because the purpose of modern advertising can be seen, in particular, in the spread of inclusive practices in various spheres, which undoubtedly affect the quality of life of the population. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject інклюзивний дизайн uk
dc.subject адаптивний одяг uk
dc.subject безбар’єрний простір uk
dc.subject безбар’єрний дизайн uk
dc.subject універсальний дизайн uk
dc.subject маломобільні групи населення uk
dc.subject реклама uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject образ uk
dc.subject інвалідність uk
dc.subject інклюзивна реклама uk
dc.subject альтернативна модель uk
dc.subject рекламна комунікація uk
dc.subject стигматизація uk
dc.subject дискримінація uk
dc.subject inclusive design uk
dc.subject adaptive clothing uk
dc.subject barrier-free space uk
dc.subject barrier-free design uk
dc.subject universal design uk
dc.subject less mobile population groups uk
dc.subject advertising uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject image uk
dc.subject disability uk
dc.subject inclusive advertising uk
dc.subject alternative model uk
dc.subject advertising communication uk
dc.subject stigmatization uk
dc.subject discrimination uk
dc.title Репрезентація образу людей з інвалідністю в рекламі ХХІ століття uk
dc.title.alternative Representation of the image of people with disabilities in advertising of the ХХІ century uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 130.2:659.1]:7.05-056.26
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/cult.alm.2023.1.15


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics