Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційні підходи до розвитку системи спеціальної освіти в Україні (досвід Польщі)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, В. М.
dc.date.accessioned 2023-09-14T07:56:08Z
dc.date.available 2023-09-14T07:56:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Шевченко, В. М. Інноваційні підходи до розвитку системи спеціальної освіти в Україні (досвід Польщі) / В. М. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 44. – С. 110-116. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41799
dc.description.abstract Стаття висвітлює інноваційні підходи до розвитку системи спеціальної освіти в Україні з урахуванням польського досвіду. На основі системного теоретико-методологічного та історико-педагогічного аналізу здійснено розгляд структури та результатів сучасної модернізації системи спеціальної освіти Польщі. Автором розкрито теоретичні основи, особливості запровадження реформування спеціальної освіти дітей з особливими освітніми потребами, розроблено концептуальні засади реформування системи спеціальної освіті України з урахуванням прогресивного досвіду Польщі. На основі означених концептуальних засад визначено організаційні умови та перспективи впровадження досвіду Польщі з метою проектування подальшого прогресу і розвитку спеціальної освіти в умовах модернізації освіти України. uk
dc.description.abstract The article highlights innovative approaches to the development of the special education system in Ukraine, taking into account the Polish experience. On the basis of a systematic theoretical, methodological, historical and pedagogical analysis, the structure and results of the modernization of the special education system in Poland are considered. The author identifies the main socio-political, economic, spiritual and value determinants of society development that determined the vectors of formation of the theory and practice of special education in Ukraine and Poland. On the basis of the developed conceptual framework, the organizational conditions and prospects for the implementation of the Polish experience are determined in order to project further progress and development of special education in the context of the modernization of education in Ukraine. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject спеціальна освіта uk
dc.subject система спеціальної освіти uk
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk
dc.subject Україна та Польща uk
dc.subject модернізація освіти uk
dc.subject інновації в освіті uk
dc.subject розвиток дітей uk
dc.subject special education uk
dc.subject special education system uk
dc.subject children with special educational needs uk
dc.subject Ukraine and Poland uk
dc.subject modernization of education uk
dc.subject innovations in education uk
dc.subject child development uk
dc.title Інноваційні підходи до розвитку системи спеціальної освіти в Україні (досвід Польщі) uk
dc.title.alternative Innovative approaches to the development of the special education system in Ukraine (Polish experience) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.1-056.2/.3:373.3/.5
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.16


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу