Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стасюк, Л. П.
dc.contributor.author Мельничук, О. В.
dc.date.accessioned 2023-09-14T07:37:52Z
dc.date.available 2023-09-14T07:37:52Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Стасюк, Л. П. Інклюзивна культура учасників освітнього процесу / Л. П. Стасюк, О. В. Мельничук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 44. – С. 98-103. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41796
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність формування інклюзивної культури учасників освітнього процесу закладів освіти усіх типів як необхідної умови ефективної організації інклюзивного освітнього середовища та успішної розбудови інклюзивної освіти зокрема. Закцентовано увагу на важливості формування інклюзивної культури в учасників освітнього процесу особливо на початковому рівні освіти у дошкільному віці. Розкрито актуальність дослідження проблеми формування інклюзивної культури в системі закладів освіти. Проаналізовано наукові підходи та визначено дефініцію поняття «інклюзивна культура. Висвітлено питання складної структури інклюзивної культури (рівні), яка є джерелом інновацій, служить рольовою моделлю для організації суспільства та запорукою успішної інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес. uk
dc.description.abstract The article substantiates the relevance of the formation of an inclusive culture of participants in the educational process of educational institutions of all types as a necessary condition for the effective organization of an inclusive educational environment and the successful development of inclusive education in particular. Attention is focused on the importance of forming an inclusive culture in the participants of the educational process, especially at the primary level of education at preschool age. The relevance of the study of the problem of formation of an inclusive culture in the system of educational institutions is revealed. Scientific approaches were analyzed and the definition of the concept of "inclusive culture" was determined The issue of the complex structure of inclusive culture (levels), which is a source of innovation, serves as a role model for the organization of society and a guarantee of successful integration of children with special educational needs into the educational process, is highlighted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject заклад освіти uk
dc.subject учасники освітнього процесу uk
dc.subject інклюзивна культура uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject inclusive culture uk
dc.subject education uk
dc.subject educational institution uk
dc.subject participants in the educational process uk
dc.title Інклюзивна культура учасників освітнього процесу uk
dc.title.alternative Inclusive culture of participants in the educational process uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.1
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series19.2023.44.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу