У статті досліджується вплив занять з фізичного виховання на основні спортивно-оздоровчі компетенції майбутніх педагогів. Під час констатуючого педагогічного експерименту нами проводилось тестування студентів щодо основних компетентностей. Розроблено та впроваджено корегуючу програму підвищення рівня оздоровчої освіти студентів, відносно здорового способу життя, у рамках навчального модуля з фізичного виховання. Узагальнення змісту наукових праць, дало змогу виявити основні спортивно-оздоровчі компетенції: здоров’язберігаюча компетентність; володіння методичними та практичними вміннями і навичками з фізичного виховання; самостійна робота. Встановлено ефективність нашої методики, для розвитку основних досліджуваних компетенцій студентів педагогічного факультету. Встановлено, що навчальний процес з фізичного виховання потребує більш якісного формування основних спортивно-оздоровчих компетентностей студентів.
The article reveals the impact of physical education classes on the main sports and health competencies of future teachers. During the ascertaining pedagogical experiment, we tested students for basic competencies. A corrective program to improve the level of health education of students, relatively healthy lifestyle, within the training module on physical education. The generalization of the content of scientific works made it possible to identify the main sports and health competencies: health competence; possession of methodical and practical skills and abilities in physical education; individual work. The effectiveness of our methodology for the development of the main research competencies of students of the pedagogical faculty is established. It is established that the educational process of physical education requires a better formation of the basic sports and health competencies of students.