Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичні підходи до змісту основних компонентів культури особистісної взаємодії вчителя зі школярами у сфері дозвілля

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Яцула, Т.В.
dc.date.accessioned 2013-12-15T12:50:56Z
dc.date.available 2013-12-15T12:50:56Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Яцула Т.В. Теоретичні підходи до змісту основних компонентів культури особистісної взаємодії вчителя зі школярами у сфері дозвілля / Т.В. Яцула // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 73-78 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4160
dc.description.abstract У статті аналізуються теоретичні підходи, які дають можливість автору визначити сутність основних компонентів культури особистісної взаємодії вчителя з учнями у сфері дозвілля ru_RU
dc.description.abstract In the article theoretical approaches which enable the author to define essence of the basic components of culture of personal interaction of the teacher with pupils in sphere of leisure are analyzed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject теоретичні підходи ru_RU
dc.subject особистісна взаємодія ru_RU
dc.subject сфера дозвілля ru_RU
dc.subject theoretical approaches ru_RU
dc.subject personal interaction ru_RU
dc.subject sphere of leisure ru_RU
dc.title Теоретичні підходи до змісту основних компонентів культури особистісної взаємодії вчителя зі школярами у сфері дозвілля ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics