Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бакланова, Марина Леонідівна
dc.date.accessioned 2023-09-06T12:13:06Z
dc.date.available 2023-09-06T12:13:06Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Бакланова, Марина Леонідівна. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.0.02 – теорія та методика навчання (математика) / Бакланова Марина Леонідівна ; наук. керівник Триус Юрій Васильович ; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2009. - 256 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41568
dc.description.abstract У дисертації досліджено особливості навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів та виявлено об’єктивне існування проблем у процесі навчання математичних дисциплін у ВНЗ І-ІІ р.а.. Для розв’язання проблем, на які викладач може вплинути і вирішення яких залежить від його фахової, психолого-педагогічної і методичної підготовки та наявного програмного і методичного забезпечення навчального процесу, запропонована система активізації НПД студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін. Дана система складається з психологічної, дидактичної та управлінської підсистем. Розроблені методичні рекомендації щодо впровадження у процес навчання математичних дисциплін коледжів нових педагогічних технологій та ІКТ. Вірогідність теоретичних висновків та ефективність розроблених методичних рекомендацій підтверджені результатами педагогічного експерименту. uk
dc.description.abstract Particulars of college students’ educational and cognitivt activities have been investigated in this dissertation. Some problems have been found in the process of teaching mathematical disciplines of higer educational establishments of the I-II accreditation levels. The system of activization of college students’ educational activities in the process of teaching mathematical disciplines has been offred in order to solve problems that can be influenced by teachers and the solution of which depend on his professional, psychological, pedagogical, methodical preparation and providing appropriate software and manuals in the teaching process. Given a system which consists of psychological, didactic and managerial subsystems. Methodical guidelines have been worked out in regards to introdusing new pedagogical, information and communication technologies into the process of teaching mathematical disciplines of colleges. The Probability of theoretical conclusions and suggested hypothesis and the effecnency of methodical quidelines has been proved by pedagogical experiment. The Probability of theoretical conclusions and suggested hypothesis and the effecnency of methodical quidelines has been proved by pedagogical experiment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject математичні дисципліни у коледжі uk
dc.subject активізація НПД студентів uk
dc.subject модульна система організації навчання у коледжі uk
dc.subject рейтингова система оцінювання навчальних досягнень студентів uk
dc.subject mathematical disciplines of college uk
dc.subject activization of students’ educational activities uk
dc.subject module system of organizing teaching process of college uk
dc.subject rating system of evaluating students’ achievements uk
dc.title Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів коледжів у процесі навчання математичних дисциплін uk
dc.title.alternative Activization of college students’ educational in the process of teaching mathematical disciplines uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 51(07):371.3:378.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу