Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання української літератури учнів 5 - 6 класів з використанням хмарних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скриннік, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-26T11:19:53Z
dc.date.available 2023-07-26T11:19:53Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Скриннік, Наталія Володимирівна. Методика навчання української літератури учнів 5 - 6 класів з використанням хмарних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська література) / Скриннік Наталія Володимирівна ; наук. керівник Уліщенко Віолетта Валентинівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 323 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41408
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню ефективної методики навчання української літератури учнів 5-6 класів у інноваційному хмаро орієнтованому середовищі. У роботі виокремлено та описано рівні й критерії сформованості художньо-читацької компетентності, яка стала ключовим предметом вимірювання. У дослідженні запропоновано концептуальну модель навчання української літератури в ХОНС; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методичний комплекс на її основі, який синтезував адаптовані традиційні та новітні прийоми, форми, типи уроків. uk
dc.description.abstract Considering realia of contemporary social progress, informatization and globalization of life paradigms and efficiency of cloud technologies in up-to-date educational processes, we set the goal: creation, scientific and theoretical grounding and experimental testing of the methods of teaching Ukrainian literature with the use of cloud technologies. The paper identifies and describes the levels and criteria for the formation of artistic-reading competence, which have become key subject of measurement. According to the research goal, the hypothesis was put forward: the educational model involving the cloud environment during the study of Ukrainian literature would be effective under the following conditions: development and implementation of the systematic methodology for the basic school (5th-6th classes); purposeful practical interaction with the infosphere; rethinking the tutorial role of a media-competent teacher; overcoming existing gaps at the "primary" - "middle" school boundary. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject читацька компетентність uk
dc.subject художньо-читацька компетентність uk
dc.subject хмарні технології навчання uk
dc.subject хмаро орієнтоване навчальне середовище uk
dc.subject учитель-тьютор uk
dc.subject віртуальний простір uk
dc.subject медіаосвіта uk
dc.subject засоби elearning uk
dc.subject reader's competence uk
dc.subject art-reading competence uk
dc.subject cloud technologies uk
dc.subject cloud-oriented study environment uk
dc.subject virtual space uk
dc.subject media education uk
dc.subject tutor uk
dc.subject means of elearning uk
dc.title Методика навчання української літератури учнів 5 - 6 класів з використанням хмарних технологій uk
dc.title.alternative Techniques of teaching Ukrainian literature in the 5th -6 th classes using cloud technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37,016:821.161.2]:004(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу