Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх фахівців з маркетингу до використання інформаційних технологій у професійній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Василиків, Іван Богданович
dc.date.accessioned 2023-07-26T10:32:47Z
dc.date.available 2023-07-26T10:32:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Василиків, Іван Богданович. Підготовка майбутніх фахівців з маркетингу до використання інформаційних технологій у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Василиків Іван Богданович ; наук. керівник Ковальчук Володимир Юльянович ; Міністерство освіти і науки України, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. - Київ, 2018. - 298 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41404
dc.description.abstract У дисертації висвітлено сутність та особливості використання інформаційних технологій як необхідної умови професійної підготовки фахівців з маркетингу в сучасному інформаційному суспільстві. Визначено та обґрунтовано базові компоненти ІТ: інформаційний світогляд, ІТкомпетентність. Проаналізовано психолого-педагогічні засади формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців з маркетингу, виявлено низку позитивних та негативних чинників використання комп’ютерної техніки й інформаційних технологій. Розкрито передумови ефективної побудови ІТ майбутніх маркетологів на різних рівнях управління освітою, а також на основі системного, особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного підходів розроблено відповідну педагогічну модель. uk
dc.description.abstract The author analyzes the psychological and pedagogical principles of formation of informational competence of future marketing specialists, and reveals a number of positive and negative factors of using the technology and information technologies. The prerequisites of effective construction of IT of future marketers at different levels of education management, as well as the development of a corresponding pedagogical model on the basis of the systemic, personally oriented, activity and competence approaches are revealed. The analysis of the aspects of creation of development of informational and educational environment in order to form the IT of future marketing specialists (an application of innovative forms of training, the availability of electronic teaching aids, the organization of independent work of students by using the information technology, work on the information retrieval tasks, etc.) is presented. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформатизація суспільства uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject інформаційно-освітнє середовище uk
dc.subject професійна підготовка фахівця маркетингу uk
dc.subject informatization of society uk
dc.subject the information technologies uk
dc.subject the informational and educational environment uk
dc.subject the professional training of marketing specialist uk
dc.title Підготовка майбутніх фахівців з маркетингу до використання інформаційних технологій у професійній діяльності uk
dc.title.alternative Preparation of future marketing specialists for using the information technologies in the professional activities uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:339.138:004(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу