Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author У Ціжуй
dc.date.accessioned 2023-07-26T08:20:56Z
dc.date.available 2023-07-26T08:20:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation У Ціжуй. Формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанного навчання : дис. … док. філософії : спеціальність 014 Середня освіта (музичне мистецтво) / У Ціжуй ; наук. керівник Падалка Галина Микитівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2022. – 267 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41401
dc.description.abstract У дисертаційній роботі досліджено проблему формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання. Актуальність обраної проблеми зумовлено зрослими запитами суспільства на максимальне використання ресурсів людини у соціальній практиці, визнанням провідної ролі учителя у створенні інтелектуального, гуманно орієнтованого потенціалу нації. В зв’язку з цим посилюється значення розвитку емпатії як одного із найсуттєвіших чинників педагогічного професіоналізму учителя. Отже, мета дослідження полягає у розробці, науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання в педагогічних університетах. uk
dc.description.abstract In the dissertation work, the problem of formation of artistic empathy of future teachers of musical art in the process of piano training investigated. The urgency of the chosen problem is due to the order of society for the maximum use of human resources in social practice, the leading role of teachers in creating an intellectual, humanely oriented potential of the nation. This increases the importance development of teacher empathy as one of the most important factors of pedagogical professionalism. Thus, the purpose of the research is to develop, scientifically substantiate and experimentally test the method forming the artistic empathy of future music teachers in the process of piano teaching in pedagogical universities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject учитель музичного мистецтва uk
dc.subject художня емпатія uk
dc.subject принципи uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject методика формування uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject teacher of musical art uk
dc.subject artistic empathy uk
dc.subject principles uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject methods of formation uk
dc.subject piano teaching uk
dc.title Формування художньої емпатії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фортепіанного навчання uk
dc.title.alternative Formation artistic empathy future music teachers in the process of piano teaching uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.016:780.616.432]:17.026.3(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу