Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості діагностики та корекції розвитку дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, Іван Сергійович
dc.date.accessioned 2023-07-24T08:27:09Z
dc.date.available 2023-07-24T08:27:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Клименко, Іван Сергійович. Особливості діагностики та корекції розвитку дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Клименко Іван Сергійович ; наук. керівник Синьов Віктор Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 182 с. + 112 с. додатки. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41363
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні здійснено теоретичний аналіз й узагальнення вітчизняних і зарубіжних праць із проблеми психоорганічного синдрому в дитячому віці. Визначено сутність поняття і структуру порушення, клініко-психологічну характеристику психоорганічного синдрому у дітей. Встановлено особливості когнітивних та емоційних порушень, міжособистісних стосунків дітей із психоорганічним синдромом. Представлено підходи до діагностики та корекції психоорганічного синдрому. Експериментально доведено ефективність системи психологічної корекції, спрямованої на нівелювання негативних проявів психоорганічного синдрому в структурі комплексного психолого-педагогічного впливу, що сприяє ефективності процесу розвитку пізнавальної та емоційної сфери, позитивно впливає є на формування особистості дітей із психоорганічним синдромом. uk
dc.description.abstract Our thesis research performs the theoretical analysis and generalization of domestic and foreign studies bearing on the problem of psycho-organic syndrome during infancy. There were essence of the concept, disorder structure and psychological characteristics of children’s psychoorganic syndrome determined. The cognitive and emotional disorders features in interpersonal relationships of children with psycho-organic syndrome were also detected. Both the diagnostic analysis of psychoorganic syndrome and the main approaches to correction were presented. There was experimentally proven the effectiveness of the author's psychocorrection system that has been designed to overcome psychoorganic syndrome negative signs within the complex psychological and pedagogical impact. The program effectively propels by cognitive and emotional spheres development of children with psycho-organic syndrome. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject психоорганічний синдром uk
dc.subject церебрастенічна форма психоорганічного синдрому uk
dc.subject психопатоподібна форма психоорганічного синдрому uk
dc.subject неврозоподібна форма психоорганічного синдрому uk
dc.subject психічний розвиток uk
dc.subject когнітивна сфера uk
dc.subject емоційна сфера uk
dc.subject psycho-organic syndrome uk
dc.subject psychopathic form of psycho-organic syndrome uk
dc.subject cerebrastanic form of psycho-organic syndrome uk
dc.subject neurosolike form of psycho-organic syndrome uk
dc.subject cognitive functions uk
dc.subject psychoeducational remodeling uk
dc.subject differential diagnosis uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject cognitive sphere uk
dc.subject emotional sphere uk
dc.subject personality development uk
dc.title Особливості діагностики та корекції розвитку дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом uk
dc.title.alternative Features of diagnosis and correction of primary school age children with psycho-organic syndrome uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.34(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу