Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Динаміка оцінювання студентами життєво-професійного шляху в процесі фахової підготовки (результати дослідження за 2000 та 2020 роки)

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Долинська, Любов
dc.contributor.author Панчук, Наталія
dc.date.accessioned 2023-07-11T16:57:50Z
dc.date.available 2023-07-11T16:57:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Долинська, Л. Динаміка оцінювання студентами життєво-професійного шляху в процесі фахової підготовки (результати дослідження за 2000 та 2020 роки) / Л. Долинська, Н. Панчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. / за наук. редакцією І. С. Булах. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 21 (66). – С. 5-16. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41284
dc.description.abstract Статтю присвячено порівняльному аналізу результатів оцінювання характеристик життєво-професійного шляху здобувачами вищої освіти, отриманих в 2000 р. та 2020 р. Встановлено, що життєво-професійний шлях (в оцінному аспекті) постає в юнацькій свідомості як поступове, з минулого в майбутнє, наростання цікавості, осмисленості, творчості, продуктивності, довільності (залежно від самого себе) – минулий життєвий шлях сприймається як найменш, а майбутній як найбільш вільний. У 2000 р. простежується очікування покращення майбутнього життя, у 2020 р. – очікування погіршення. uk
dc.description.abstract The article is focused on a comparative analysis of the assessment results of the characteristics of the life and professional path of higher education graduates obtained in 2000 and 2020. It has been established that the life and professional path (in the evaluative aspect) appears in the youth’s minds as gradual, from the past to the future, the growth of curiosity, meaningfulness, creativity, productivity, arbitrariness (depending on oneself) – the past life path is perceived as the least free, and the future as the most free. In 2000, there is an expectation of improvement in future life, and in 2020, there was an expectation of a deteriorating one. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject життєве самовизначення uk
dc.subject цінності uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject життєво-професійний шлях uk
dc.subject life self-determination uk
dc.subject values uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject life and professional path uk
dc.title Динаміка оцінювання студентами життєво-професійного шляху в процесі фахової підготовки (результати дослідження за 2000 та 2020 роки) uk
dc.title.alternative Dynamics of students’ assessment of life and professional path i the process of professional training (research results for 2000 and 2020) uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.016:316.614
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series12.2023.21(66).01


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics