Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови виховання духовної культури студентів університету у процесі музично-естетичної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Чжоу Цянь
dc.date.accessioned 2023-07-11T16:17:24Z
dc.date.available 2023-07-11T16:17:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Чжоу Цянь. Педагогічні умови виховання духовної культури студентів університету у процесі музично-естетичної діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Чжоу Цянь ; наук. керівник Вольнова Леся Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 297 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41270
dc.description.abstract У роботі подано трактування понять «духовна культура студентів», «виховання духовної культури студентів», «музично-естетична діяльність студентів». Визначено систему критеріїв, показників та рівнів вихованості духовної культури студентів університету у процесі музично-естетичної діяльності. Обґрунтовано сутність, структуру та загальні особливості музично-естетичної діяльності студентів університету, які визначають її виховний зміст. Окреслено педагогічні умови виховання духовної культури студентів університету: дотримання різноспрямованості в реалізації завдань виховання духовної культури; поєднання аксіологічного й особистісно-діяльнісного підходів, а також підсилення музичнотеоретичного та музично-просвітницького аспектів у процесі організації заходів музично-естетичної діяльності; створення ситуацій духовно-культурної «причетності»; забезпечення духовно й культурно насиченого освітнього середовища в університеті. На практиці перевірено їх змістове наповнення. uk
dc.description.abstract In the paper presents an interpretation of concepts: «students’ spiritual culture», «spiritual culture education for university students», «students’ musical-aesthetic activities». The criteria, markers and levels of spiritual culture education for university students in the process of music-aesthetic activity have been defined. The essence, structure and main peculiarities of music-aesthetic activity of university students, which defines its educational content, have been outlined. The pedagogical conditions of spiritual culture education for university students in the process of music-aesthetic activity have been defined: abidance by the heterogeneity principle in realization of spiritual culture education tasks in the process of music-aesthetic activity; combination of axiological and individually-oriented approaches in the process of music-aesthetic activity events organization; strengthening of music-theoretical and music-educational aspects of musicaesthetic activity in the process of students spiritual culture education; creation of spiritual-cultural “involvement” in the process of music-aesthetic activity; providing of spiritually and culturally rich educational environment at university. These practical materials in the context of spiritual culture education for university students tested. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject духовна культура uk
dc.subject духовна культура особистості uk
dc.subject студенти університету uk
dc.subject духовна культура студентів uk
dc.subject виховання духовної культури студентів університету uk
dc.subject музично-естетична діяльність студентів uk
dc.subject структура музично-естетичної діяльності студентів університету uk
dc.subject педагогічні умови виховання духовної культури студентів університету в процесі музично-естетичної діяльності uk
dc.subject inward culture uk
dc.subject personality spiritual culture uk
dc.subject university students uk
dc.subject students’ spiritual culture uk
dc.subject spiritual culture education for university students uk
dc.subject students’ musical-aesthetic activities uk
dc.subject structure of the musical-aesthetic activities uk
dc.subject the pedagogical conditions of spiritual culture education for students uk
dc.title Педагогічні умови виховання духовної культури студентів університету у процесі музично-естетичної діяльності uk
dc.title.alternative Pedagogical conditions of spiritual culture education for university students in the process of music-aesthetic activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.037:378.091.8+78.07


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics