Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Активізація пізнавальної діяльності старшокласників на уроках математики в класах гуманітарних профілів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шишенко, Інна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-11T16:09:09Z
dc.date.available 2023-07-11T16:09:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Шишенко, Інна Володимирівна. Активізація пізнавальної діяльності старшокласників на уроках математики в класах гуманітарних профілів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Шишенко Інна Володимирівна ; наук. керівник Швець Василь Олександрович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 341 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41268
dc.description.abstract У дисертаційній роботі: з’ясовано реальний стан досліджуваної проблеми в теорії та практиці навчання; визначено психолого-педагогічні особливості учнів-гуманітаріїв, що проявляються в навчанні математики; визначено сутність поняття «активізація пізнавальної діяльності учнів» у контексті дослідження; визначено й теоретично обґрунтовано шляхи й засоби активізації пізнавальної діяльності учнів класів з гуманітарним профілем навчання в процесі навчання математики; розроблено та експериментально перевірено розроблену методику активізації пізнавальної діяльності учнів класів з гуманітарним профілем навчання в процесі навчання математики. uk
dc.description.abstract In the scientific thesis, the real state of the investigated problem in the theory and practice of teaching has been clarified. Psychological and pedagogical peculiarities of students-humanitarians manifested in the studying of mathematics are defined. The essence of the «students’ cognitive activity activation» concept in the context of research has been determined. The ways and means of students’ cognitive activity activation in humanitarian sciences forms at Mathematics lessons have been defined and theoretically grounded. Methods of cognitive activity activation in the process of learning Mathematics by the students studying in humanitarian sciences forms have been developed and experimentally tested. The results of the study can be used in the practice of teaching Mathematics with the students of 10th and 11th years of studying in the forms of humanitarian sciences of Comprehensive schools of the Ist – III-rd degrees; students of non-mathematical specialties of educational establishments of the I-st-II-nd levels of accreditation, as well as in Mathematics teachers’ qualification upgrading system. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject профільна диференціація uk
dc.subject класи з гуманітарним профілем навчання uk
dc.subject математика uk
dc.subject активізація пізнавальної діяльності uk
dc.subject profile differentiation uk
dc.subject forms of humanitarian sciences uk
dc.subject mathematics uk
dc.subject cognitive activity activation uk
dc.title Активізація пізнавальної діяльності старшокласників на уроках математики в класах гуманітарних профілів uk
dc.title.alternative Senior students’ cognitive activity activation at the lessons in mathematics in humanitarian sciences forms uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 371.315.6:[371.32:51]:373.543(043.5)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу