Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Методика навчання диференціальних рівнянь майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сітак, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-07-11T08:20:08Z
dc.date.available 2023-07-11T08:20:08Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Сітак, Ірина Вікторівна. Методика навчання диференціальних рівнянь майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Сітак Ірина Вікторівна ; наук. керівник Власенко Катерина Володимирівна ; Міністерство освіти і науки України, Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків, 2018. - 315 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41263
dc.description.abstract Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розробки компʼютерно-орієнтованої методики навчання диференціальних рівнянь (надалі ДР) майбутніх бакалаврів, які навчаються за спеціальностями галузі знань 12 - Інформаційні технології (надалі ІТ). Розвʼязанню проблеми дослідження сприяло здійснення теоретичного аналізу стану навчання вищої математики майбутніх фахівців з IT у сучасних педагогічних, науково-методичних джерелах та в практиці роботи закладів вищої технічної освіти (надалі ЗВТО). За результатами аналізу підтверджено, що впровадження компʼютерно-орієнтованих технологій у процес навчання ДР певним чином змінює традиційну дидактичну систему: враховуються особливості навчання ДР як розділу вищої математики та окремої дисципліни, уможливлюється організація навчально-професійної діяльності студентів, забезпечуються навчальна інтерактивність під час аудиторного і самостійного опанування майбутніми фахівцями дисципліни через домінування методів інтерактивного навчання, як синхронного, так і асинхронного. uk
dc.description.abstract The thesis is a theoretical and experimental study of the problem of developing computer based methods for teaching differential equations (DE) to bachelor students studying in the field of knowledge 12 - Information Technology (IT). The solution to the research problem has been contributed by the theoretical analysis of the state of higher mathematics education of future IT specialists in modern pedagogical, scientific and methodological sources and in the practice of higher technical education institutions (HTEI). According to the results of the analysis, it has been confirmed that the introduction of computer-based methods into the teaching process of DE changes the traditional didactic system in a certain way. Namely, the features of studying DE both as a section of higher mathematics and as a separate discipline are taken into account, the organization of educational and professional activity of students becomes possible, educational interactivity is provided during the classroom and independent mastering by future discipline specialists through the domination of interactive learning methods, both synchronous and asynchronous. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject компʼютерно-орієнтована методика навчання uk
dc.subject диференціальні рівняння uk
dc.subject майбутні бакалаври uk
dc.subject компʼютерні науки uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject етапи формування матеріалізованих, мовленнєвих, розумових дій uk
dc.subject сайт uk
dc.subject процедури розв'язування диференціальних рівнянь uk
dc.subject математичне моделювання uk
dc.subject інформатичні компетентності uk
dc.subject computer-based teaching methods uk
dc.subject differential equations uk
dc.subject bachelor students uk
dc.subject computer science uk
dc.subject Information Technologies uk
dc.subject stages of formation of materialized uk
dc.subject speech and mental actions uk
dc.subject site uk
dc.subject procedures for solving differential equations uk
dc.subject mathematical modeling uk
dc.subject computer competence uk
dc.title Методика навчання диференціальних рівнянь майбутніх бакалаврів з інформаційних технологій uk
dc.title.alternative Methods for teaching differential equations to bachelor students in Information Technologies uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.147:517.9:004


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics