Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування ергономічної компетентності майбутні педагогів професійного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Л. А.
dc.contributor.author Ющенко, А. П.
dc.date.accessioned 2023-07-07T10:49:51Z
dc.date.available 2023-07-07T10:49:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ткаченко, Л. А. Формування ергономічної компетентності майбутні педагогів професійного навчання / Л. А. Ткаченко, А. П. Ющенко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Випуск СLV (155). – С. 105-111. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41226
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття ергономіки та окреслено його основні ознаки, які безпосередньо впливають на продуктивність кожної особистості. Визначено ключові положення концепції формування ергономічної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, які характеризуються багатоаспектністю, оскільки залежать від індивідуальних психологічних особливостей здобувачів освіти, їхніх цілей, світогляду тощо. Доведено, що формування цифрової компетентності передбачає уміння майбутніх педагогів професійного навчання використовувати, систематизувати, оцінювати, створювати, проєктувати та поширювати цифрові освітні ресурси, що, зі свого боку, надасть можливість ефективно організовувати освітній процес з урахуванням усіх вимог щодо всебічного розвитку особистості. uk
dc.description.abstract The article examines the concept of ergonomics and outlines its main features that directly affect the productivity of each individual. The key provisions of the concept of the formation of ergonomic competence of future teachers of professional training are defined, which are characterized by multifacetedness, as they depend on the individual psychological characteristics of the students of education, their goals, worldview, etc. It has been proven that the formation of digital competence involves the ability of future teachers of vocational training to use, systematize, evaluate, create, design and distribute digital educational resources, which, in turn, will provide an opportunity to effectively organize the educational process taking into account all requirements for comprehensive personality development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject ергономіка uk
dc.subject ергономічна компетентність uk
dc.subject ергономічна система uk
dc.subject формування ергономічної компетентності uk
dc.subject професійне навчання uk
dc.subject ergonomics uk
dc.subject ergonomic competence uk
dc.subject ergonomic system uk
dc.subject formation of ergonomic competence uk
dc.subject professional training uk
dc.title Формування ергономічної компетентності майбутні педагогів професійного навчання uk
dc.title.alternative Formation of ergonomic competence of future teachers of vocational training uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:377.011.3-051]: 331.101.1
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NZ-npu-155.2023.14


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу